Flaskebaby

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
Til dåka så har flaskebaby, kva type flaska bruka de? Er de fornøyd med den?

Me bruka avent sine, og er egentlig fornøyde med dei, men har ei dr brown og ser jo at den er litt bedre med tanke på at han jobber meir med å få ut melka og ikkje slepper inn så masse luft. andre med dr brown erfaringer!?
me har den smale typen, kva er forskjellen på den breie og smale?
 
Me har flest Avent flasker, men kjøpte denne gangen også inn 2 Twistshake flasker etter at eg hadde høyrt så mykje bra om dei. Eg er ikkje kjempe fornøyd med dei enda. Kan hende dei blir bedre når ho er litt større. Eg kjem til å gå til innkjøp av fleire Avent ser eg

På sjukehuset (Førde) er dei mest glad i MAM sine
 
Vi bruker Dr Brown sine anti-colic flasker, av den brede typen. Vi er fornøyde. Synes han kan sluke en del luft til tider, om han suger veldig hardt og vi ikke har helt 100% riktig vinkel på flaska. Aner ikke hva forskjellen er på den smale og den brede typen. Lurer litt på det selv.
 
Vi har et par Avent flasker nå med tåte med bare 1 hul så det ikke skal bli for lett (ammer men har brystbetennelse og må supplere)
Brukte MAM til nr3 og likte de veldig godt!
 
Brukte avent på mine 2 eldste, og Dr brown på de to minste. Min favoritt er Dr brown fordi da svelger de ikke like mye luft som med avent :)
 
Brukte Dr Brown på forrige mann, det funker bra men syns de var slitsomme å vaske. Ingen forskjell på bred og smal, bare at det er lettere å ha pulver i de brede :)

Denne gangen kjøpte jeg inn tommee tippee close to natur, de er enkle og vaske og tror de virker greit, baby har litt luft men er ikke mye plaget av det. Har også et par NUK anti colic og Chicco wellbeing, lille tar alle de greit :)

Bruker også tommee tippee perfect prep maskin, hadde babybrezza sist, og fornøyd med begge to i grunn!
 
Vår foretrekker MAM sine. Har brukt Avent av og til. Dr.Brown liker ho ikke... mam sine liker jeg også, enkle å rengjøre og kan steriliseres enkelt i mikro!
 
Back
Topp