Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fikk mini mm på flaske etter 1 uke rett og slett fordi vi ville venne han til det tidlig slik at pappa'n kunne bidra litthelt magisk å faktisk kunne dra å trene eller på butikken uten å stresse seg i hjel for å komme hjem før sjefen våkner - med ferdigpumpet mm i kjøleskapet kan pappa'n alltid gi mat om jeg ikke er der og ammer
![]()
Det har vi tenkt til å prøve nå snartser frem til at pappan kan mate litt også så jeg har mulighet til å gjøre litt mer på egenhånd som trening og handling. Nå føler jeg meg så låst. Lillegutt er nå 4 uker. Har vært redd for at det vil tulle til amminga, at han bare vil ta flaske om vi begynner med det. Men det har ikke vært noe problem for dere? Hvor ofte får baby flaske?
Det har vi tenkt til å prøve nå snartser frem til at pappan kan mate litt også så jeg har mulighet til å gjøre litt mer på egenhånd som trening og handling. Nå føler jeg meg så låst. Lillegutt er nå 4 uker. Har vært redd for at det vil tulle til amminga, at han bare vil ta flaske om vi begynner med det. Men det har ikke vært noe problem for dere? Hvor ofte får baby flaske?
Glemte å svare på altHan får flaske om natten (2-3 ggr) en gang i uken, og så og si hver kveld rundt midnatt (jeg legger meg i 22tiden, klarer ikke være våken lengre, og pappaen tar site måltidet rundt midnatt). Og av og til, kanskje et par ggr i uken, når han plutselig våkner før tiden eller er grinete og jeg er på trening. Pleiernalltid å amme like før jeg/de drar men ikke alltid mini vil sove like lenge som vi håper. Litt styr er det å måtte pumpe regelmessig men det er så verdt det!
![]()