Flaske?

Princess Bubblegum

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Jeg full ammer, men nå har jeg lyst å komme meg litt ut snart. Så da tenkte jeg at pappaen kunne gi flaske. Når begynte dere å gi flaske og hvilken flaske bruker dere? Celine blir 7 uker på mandag ☺️ ammingen går veldig bra og vi bruker smokk, hun ble ikke sugeforvirret da ☺️
 
Jeg har Avent flasker etter eldste. Var fornøyd med de, så tenker prøve de på mini og.
Har kjøpt erstatning som står her, gidder ikke pumpe meg, så det er klart om vi må ha barnevakt og han blir sulten:)
 
Pumpet i en liten periode, og ga med avent-flaske. Det funket veldig bra :) Også hvis jeg skal ut og pappan gjerne vil ha litt melk i tilfelle. Kjøpte aventflaske på rema1000. Apotekene har tilbud innimellom.
 
Når jeg amma å pumpa fikk hun avent flaske! Hun sugde godt på pupp forde:)
 
Begynte å gi litt erstatning da han var to uker gammel siden han ikke ble mett av melka mi. Kjøpte da avent flaske og det gikk veldig bra. Han ble ikke sugeforvirret. Nå gir jeg bare erstatning og bruker bare avent flaske :)
 
Snuppa her tar bare mam, så her bruker vi anti-kolikk flasken deres :) Blir hun tilbudt noen annen flaske (avent, nuk, bambino, medela, you name it) så raser hun bare :P
 
Bruker avent sin. Ellers så har jeg sverget til Dr. Brown flaskene til de som ikke ble ammet.
 
Brukte Avent flaske (4 ganger i løpet av 2 dager) da jeg hadde brystbettenelse og lite melk. Alt gikk bra. Nå full ammer igjen.
 
Min nekter å ta flaske.. har prøv alle varianter med alle varianter melk.. no-way josé..
 
Min nekter å ta flaske.. har prøv alle varianter med alle varianter melk.. no-way josé..
Hva gjør du da? Kan du aldri få fri???

Jeg har tenkt å prøve snart, men er svært usikker i og med at han ikke vil ha smokk..../
 
Vi bruker medela sine. Funker fjell :) han slurper i seg som bare det :P var første tur ute alene når han var 6 uker. Ikke noe problem.
 
Mam antikolikkflaske
 
Back
Topp