Flaske....

MissX

Flørter med forumet
Lukas har tatt flaske helt frem til nylig.. og nå vil han ikke ha. Brekker seg! Har sikkert med at den ene melka vi prøvde smakte j**lig! Men har prøvd med annen og morsmelk, men han tar ikke den. Han ble så sint at han hylskreik!!!! Og e hadde jo pumpa meg tom.,. så det var litt stress, men vi sovna begge to av alt stresset. Så nå fikk han pup igjen, og alt er fint!
Men hvordan skal e få han til å ta flaske?????
har 2 forskjellige... pluss forskjellige topper.. men ingen hjalp.
Noen som har erfaring der??

Hva slags flasker har du da?? Jeg bruker dr browns og chicca flaskene. Han tar begge, men er mest glad i dr brown. Pass på at hullet i flaskene ikke er for store og at melka ikke er for kald. Alt dette vet du sikkert fra før. Alexander brekker seg visst melka er for kald eller lunka. Han vil ha den litt varm, men ikke for varm selvsagt.
Klem

Vi har mam og Avent... Trodde jo i beg. at det var melka han ikke ville ha... Men han suger ikke en gang, bare den er i munne brekker han seg. Så prøvde med ny pumpa melk, men han smakte ikke på den heller. prøvde å sprute litt inn, sånn han kjente at det var mamma sin melk.. men nei!

Bruker bare dr.brown her også. Ikke godt å si hva det kan være han brekker seg for. Det første som slo meg var at kanskje tuttene var litt for lange,men avent sine er jo ikke det. Kanskje han har samme problem som meg...brekker meg hver gang jeg får plastikk eller gummi i munnen..[:D][:D][:D]

Back
Topp