Flaske

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
Ser det er mange her som gir babyen flaske. Min lille syns ikke flaska er brukbar rett og slett, og puppen har ikke nok mat og blir bare sår av "tørrsugingen".

Har prøvd alle flaskesmokker jeg har kommet over, og alle er greie etpar minutt innimellom men ikke noe særlig mer enn det. Har prøvd diverse stillinger og plasseringer av den lille, og alt annet jeg kan komme på.

Så noen som har noen tips? Hvordan lærte ditt barn seg at flaska var god?

Har du prøvd og gi fra kopp?
De ga melk fra kopp på Intensiven til min lillegutt.

Har du prøvd medela sin nye ? Calma tror jeg den heter. Den er den eneste som funket her :) litt dyr men

Så nå at dem har de hvertfall på babyshop og vitusapoteket :)

Har du prøvd medela sin nye ? Calma tror jeg den heter. Den er den eneste som funket her :) litt dyr men
Bare den som funka på mellomste snuppa her:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Hvilken tut har du brukt? Kan jo være at hun synes det går for tregt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk, Connie! Den så jo helt super ut :)

Det ble visst noenlunde greit med vanlig avent flaske om jeg holder fingrene rundt tuten, sånn at hun kan lukte og føle meg samtidig :p

Takk, Connie! Den så jo helt super ut :)

Det ble visst noenlunde greit med vanlig avent flaske om jeg holder fingrene rundt tuten, sånn at hun kan lukte og føle meg samtidig :p
Jenten her skal absolutt ikke ha medela sin tut. Den er jo veldig dyr, 165 kr flasken. Jeg holder på å koke og sterilisere flasker, må hvertfall ha 6-7 flasker.Først fikk hun melk i fra medisinbeger, så fikk hun avent, 0 m med 1 hull. Denne bruker jeg ennå, hun er så glupsk. spiser så fort, anbefaler å begynne med 1 hull. Så kjøper man bare nye tutter jo eldre de blir og bevarer flaskene

Løsningen ble å skifte melkepulver. Da gikk det ned på første forsøk, og alle typer flasker, smokker og hull er godkjent ;)

Back
Topp