Flaske tråden

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Dete r så mye flasker som selges til de små. både med og uten motiver...skulle hatt minions motiv men det har jeg ikke funnet ...ennå;P

Men hva bruker du?

Sverger du til et merke ?

Hvilken?

hva er viktigst for dere?

Brydde meg ikke om motiv. Så lenge plasten er fri for farlige stoffer, barnet drikker godt av den og ikke svelger luft osv. Dr brown likte jeg, de med små tuter. Eneste minuset var mange smådeler å vaske, men hjalp ift luft. Tommee tippee likte jeg også godt pga naturtro tutt. Avent har jeg aldri likt, synes de har så merkelig form.

Dete r så mye flasker som selges til de små. både med og uten motiver...skulle hatt minions motiv men det har jeg ikke funnet ...ennå;P

Men hva bruker du?

Sverger du til et merke ?

Hvilken?

hva er viktigst for dere?

Med storebror brukte jeg dr brown men synes de er skikkelig stygge :P i tillegg ble det vel noe styr med bpa (??) i flaskene, som førte til at vi byttet de ut. gikk over til mam flaskene som jeg likte godt. Kjøpte inn ei mam flaske til lillesøster før fødsel TILFELLE vi måtte bruke flaske. Hun drakk skikkelig dårlig av den.. Melka kom alt for fort. Prøvde da den flaska jeg hadde fått med brystpumpa (avent natural) og både jeg og lillesøster likte den. Har derfor kjøpt inn den typen.

Hvorfor? Fordi hun drikker bra av den, hun får ikke luft i magen samt at jeg synes de er litt søte i rosa ;)

Vi begynnte med forskjellige flakser . Falt for merlenda så pumpe ble kjøpt av samme merke. Så fikk vi prøvd mam sine kolikk flakser og ble mye mer fornøyd så vi har nå gått over til mam sine flasker. Grunnen er at L bruker noe lenger tid å drikke fra dem enn de andre flaksene. Og de er demonterbare slik at det er enklere å holde alt rent og pent.

Men savner ennå mini minions :)

Brukte medela calma da han var baby og fikk pumpet mm. Når vi gikk over til mme ved 6 mnd brukte vi de mam-flaskene man får på dagligvaren.

Vi brukte de vanlige aventene som vi fant på kiwi og meny osv. Helt supre :)

Avent funker fint her, mini liker dem og de er enkle å holde rene.
Greit å kunne kjøpe fler på matbutikken også.:)

Vi brukte Medela til å begynne med, fordi jeg pumpet. Senere gikk vi over til Tommee Tippee, fordi vi fikk kjøpt en hel del av dem billig :P Vi er fornøyd.

Back
Topp