Flaske til store barn

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Mini her er nå over halvannet år, men får fortsatt melk på flaske før han legger seg. Hva tenker du om at store barn fortsatt får flaske?

Mini her er nå over halvannet år, men får fortsatt melk på flaske før han legger seg. Hva tenker du om at store barn fortsatt får flaske?
Syns det høres kos ut:) Har prøvd det med minsten, men han var ikke interessert:/

• Liker
Reactions: BMC
Syns det høres kos ut:) Har prøvd det med minsten, men han var ikke interessert:/
Ja, han koser seg virkelig med den flaska. Vet mange syns han er for stor, og han kan jo drikke av kopp. Enn så lenge får han lov å kose seg med den flasken, er jo mange barn som fortsatt får pupp ved den alderen og koser seg med det :)

Ser jeg ingen problemer med. Hvis han synes det er kos så synes jeg dem skal få lov å kose seg. Mange som fremdeles får pupp i den alderen.

• Liker
Sånn var det med jenta mi å, kosa seg veldig med den kvelds flaska å jeg synes ikke det er noe galt med det :)

• Liker
Vår på 2,5 får velling hver kveld. Han elsker det, og ser ingen grunn til å slutte så lenge han spiser normalt om dagen.

• Liker
Jeg tenker ikke så mye over at store barn får flaske. Noen blir ammet lenge, andre får flaske.

Vår fikk melk på flaske til hun var nesten 3, unødvendig ja men veldig koselig med den kosen før leggetid. Etter at vi sluttet med flaska har hun nesten ikke drukket melk. Så heller melk på flaske enn ingen melk. :)

• Liker
Min på samme alder får også flaske før leggetid.
Når pysjen er på så spør hun etter flaske, og koser seg skikkelig med den. Så vi kommer nok til å fortsette med det en stund til .

• Liker
Mi på 2,5 får flaske før leggetid :-) kommer til å fortsette en stund til siden hun ikke drikker melk uten flaske

• Liker
Back
Topp