flaske om natten!!

nora4

Forelsket i forumet
her våkner snuppa fortsatt en gang om natten for å få en flaske med melkvet at det er litt flaut,men prøvde mye å slutte med det,men det gikk ikke!!prøver å gi hun litt vann eller smokken i steden for,så sover hun halv time og våkner igjentrenger virkelig hjelp,tror dokker at det går over av seg selv eller bør jeg gjøre noe med det??takk for svar''
 

Hei:)

Jeg slet veldig til å begynne med å få han til å slutte med flaske om natten. Men etter å ha tenkt meg litt om, bestemte jeg meg for å ikke stresse så voldsomt med dette. Og nå ett par mnd senere, får han så og si aldri flaske om natten lenger. Men om han våkner og ikke roer seg så gir jeg han fortsatt litt melk. Men det skjer nesten aldri. Kan ikke huske sist i allefall;)

 
Har også en som våkner og vil ha flaske en gang pr natt.. Gidder ikke stresse med det ennå, han bruker ikke smokk, så blir på en måte trøsten hans.
Har prøvd med vann, men da er det krise!! Kan regne med å måtte stå opp med han midt på natten, så funker flaska veldig fint :-)
 
Her blir det fortsatt servert en flaske "drikki" i løpet av natten. Som regel i 5-tiden. Stresser ikke med det av den enkle grunn at jeg ikke orker stå opp kl 5 om morgenen. Får han ikke flaske skal han nemmelig stå opp. Kanskje litt egoistisk av meg, men ser egentlig ikke problemet. Det er det eneste "Babyføde"-relaterte han vil ha i løpet av dagen, spiser ellers bare "voksenmat" så syntes det er greit på den måten å. Smokk har han aldri likt, barnemat-glass var det slutt på i 11- mnd alder, grøt vil han ikke ha, og nå vil han kun ha mme en sjelden gang..så vi fortsetter (nesten) så lenge han vil. Nå skal han i neste mnd bli storebror også, så det er nok ikke tiden for å slutte riktig enda.. 
- Hadde aldri tenkt på at det kunne være flaut foresten...
 
Jeg ville tatt kampen jeg da.... Med tanke på tennene, melken er søt og man er tørr i munnen om natten så ja dette kan gi hull i tennene... Måtte selv ta kampen med å legge seg på kvelden her i huset.... Tok en uke og ja det var slitsomt da det sto på, men det er til barnas eget beste og alt ble helt vidunderlig etterpå...
 
Her får hun også melk på natten. Jeg ammer en gang mellom kl 3 og 5 som regel. Stresser ikke med det jeg. :)
 
ja
 
Er enig med Randolf jeg.
Hadde nok tatt opp kampen.
Hun kommer nok til å protestere noen netter, men det går nok fort over.
Det er ikke noe morro mens det står på, men etterpå kan kanskje alle få en god natts søvn.
Hun er så stor nå at hun skulle ikke trenge melk på natta.
Det er nok bare gammel vane for henne ;)
 
Ville nok ikke gitt opp den kampen :) E ikke så lenge siden vi hadde samme kampen .. HYLING å VRÆLING halve netter i tre - fire daga .. MEN d va verdt d :D
Han våkne enda en gang om natta, men d e for å komme opp i våres seng <3
Å av å til vil han ha sæ en liten smak av vannet ;)

Stå på å ikke gi opp ! Bare husk på at ungan ikke har d vondt selv om dæm skrik å så gjerne vil ha ... :D

Masse lykke til !
 
Back
Topp