Flaske og smokk!

bingi

Andre møte med forumet
Jeg har en gutt på 3mnd som har tatt flaske og smokk siden han ble født. Nå derimot, skal han ikke ha noe av delene lenger!! Jeg skjønner ingenting, men han blir sint hvis vi prøver å gi han flaske eller smokken. Det virker også som han ikke helt vet hva han skal gjøre med noen av delene. Det skal nevnes at han for tiden klør mye i munnen, og der er nok tenner på gang, kan det ha noe med det å gjøre?

Er det noen som har opplevd det samme og som har råd? Jeg som hadde gledet meg til å kunne komme meg ut en kveld på egenhånd....

Blir takkenemmelig for svar!
 
Hei
nå er gutten din såpass stor at det kan hende han viser at han egentlig vil være med deg og at flaska ikke gir den nærheten han vil ha. Det er jo en forsjell sånn sett, og han viser jo at han vil ha deg og ikke smokk eller flaske.. Ikke noe godt svar skjønner jeg, men så kan det jo hende at du allerede har funnet ut av det? Tenner kan definitivt ha noe med det å gjøre siden det kan klø og være ganske vondt! Samtidig er det ikke lett å vite når de faktisk kommer siden det tar lang tid, og i rykk og napp.

Gullet mitt tok også kun smokk de første månedene og da var ikke det noe tess lenger, kun melk, kos eller mamma var bra nok.

Det med å få litt tid for deg selv kan være kjempeviktig, så ta deg selv på alvor, finn noen som tåler litt gråt eller kanskje noen kan trille gullet mens det sover i vogna? så du kan lade opp og være bare deg selv noen timer. Lykke til!


ORIGINAL: bingi

Jeg har en gutt på 3mnd som har tatt flaske og smokk siden han ble født. Nå derimot, skal han ikke ha noe av delene lenger!! Jeg skjønner ingenting, men han blir sint hvis vi prøver å gi han flaske eller smokken. Det virker også som han ikke helt vet hva han skal gjøre med noen av delene. Det skal nevnes at han for tiden klør mye i munnen, og der er nok tenner på gang, kan det ha noe med det å gjøre?

Er det noen som har opplevd det samme og som har råd? Jeg som hadde gledet meg til å kunne komme meg ut en kveld på egenhånd....

Blir takkenemmelig for svar!
 
takk for svar:) Det er mulig at han er så stor nå at han skjønner mer av hva som foregår...

Jeg skal fortsette å prøve litt innimellom, men tror ikke jeg gidder å stresse med det. Det er jo han som bestemmer nå uansett:)
 
Back
Topp