Flaske og nærhet

FrøkenDings78

Flørter med forumet
Hei!

Jeg har alltid holdt gutten min i armene når han har fått flaske. Nå holder han den fint selv så i travle stunder kan jeg finne på å sette han i vippestolen med en flaske eller legge han i vognen med en flaske sånn at han sovner. Jeg får litt dårlig samvittighet siden vi ikke får like mye nærhet i løpet av dagen, men når middagen skal lages og storesøster vil ha oppmerksomhet er dette en grei løsning . Hvordan gjør dere dette? emoticon

Snuppa får bare flaske 2 ganger om dagen nå, en kl 18 og en kl 2030. Men er nøye med at hun ligger i armene mine når hun får flaska. :D Så mye nærhet som mulig :D

Jeg har nettopp begynt med flaske... mme har han ikke likt før nå.... om natta hender det at jeg holder flaska for han, men på dagtid holder han den selv og jeg hjelper til litt innimellom når det trengs...

han begynner bare å tulle om han ligger i armene mine og får flaske så her er det det beste for han :)

her får han bare melk kl 6 om mårran,og når han ska legge seg.
han vil verken ligge eller sitte på fanget mitt...så om mårran får han i senga si,om kvelden ligger jeg ved siden av han i senga mi og gir han

her har de nesten alltid ligget for seg selv når de har fått flaske. dette fordi jeg gir begge samtidig. Så de ligger på hver sin pute på hver sin side av meg. Men får mye kos ellers :) Men kanskje ikke like mye som deres, siden det må deles på 2. Men de får jo kos av hverandre og da  emoticon

hei hei.. min lille mann er kjempe aktiv og SKAL være nede på gulvet og reise deg opp ved alt som virker stødig nok, så er lite med kos her, og han nekter jo også selvfølgelig at jeg skal holde han når han drikker av flaska..

så her er jeg ganske på passelig med og sette av tid hver dag med sitte på gulvet sammen med han for da vil han somsregel alltid komme for og klatre på meg..:) også koser vi rett før legge tid når han ikke orker og fly rundt så mye..=P

Ser det er flere som ikke gir dem flaske i armene, og på en måte er jeg litt "glad" for å høre at det er flere som gjør det sånn. Mini her får alltid flaska når han ligger i senga eller vogna, han vil ikke når han ligger i armene mine.. Litt trist, men på en måte er han så stor nå at det er litt greit. Kos og nærhet får vi når vi sover sammen påå morgenen, og spredt utover dagen ;)

Jeg gir fortsatt mme på flaske til snuppa...Og da ligger hun i armene mine... Hun syns det er koselig til å begynne med men etterhvert som hun begynner å bli mett blir hun mer og mer utålmodig... Så det er kanskje på tide og gi seg med det.. Men det er jo så koselig!!! Hun er jo baby'n min ennå!!! 

(vil ikke at hun skal bli større....)

Tror ikke mini har noen preferanser egentlig. Det er kun når jeg er opptatt med storesøster ellr andre ting at han sitter og drikker selv. Må kose så lenge jeg får lov! emoticon

Back
Topp