Flashy-flashy X-P

Escuro

Forumet er livet

Var til legen i går, og han skulle lytte på lungene mine. Måtte ta av meg skjorten og dra opp toppen til oppunder armene. Han lyttet bak, så kom han rundt og lyttet foran. Tilfeldigvis kikket jeg ned, og oppdaget til min forferdelse at ene nippelen lå og koste seg over BH-kanten...! Skyndet meg å dra opp BHen og beklaget for at jeg flashet nipplene til han. Var ikke fastlegen min da, haha. Men de jobber på samme kontor :-/

...Jeg burde kanskje kjøpe nye BHer som matcher vektoppgangen min :P

hahah! jeg ser det for meg! *litt små flaut*! Men det er morsomt å tenke på hva legen tenkte egentlig.. liksom han så det men sa ikke noe.. litt sånn når folk har noe på tennene eller i ansiktet, så er det ikke alltid at folk sier noe til dem. Jeg pleier å si det (ikke alltid) men er skikkelig flaut når det er folk du ikke kjenner ...   

Jeg tror han kanskje må tro jeg er en sexfreak eller noe (ERIKKEDETALTSÅ!!), for han mistenkte at jeg har fått sånn lunge-mykoplasma eller hva det nå heter, så han måtte faktisk ta dna-prøve i nesen min... Og da brukte han en lang, bøyelig bomullspinne som han stakk langt inn i nesen min og det gjorde satans vondt! Og så plumpet det ut av meg "føles som om nesen min er blitt voldtatt!"

Og da smålo han, smilte skjevt og sa "den har jo på en måte det, da"

Herregud, hva må mannen tenke? :P

hahahah!!!!! LItt av en legetime du har hatt! 

Haha, ser det for meg:))) Lett pinlig, ja:)

Menneh.. tror nok du kan trøste deg med at han har sett verre;)

Back
Topp