**Flash**

FirstTime

Elsker forumet
hih..du har fått meg til få oppheng her! Vræl! Vet du hva jeg hører inni hodet mitt når ser navnet ditt. Låta til Billy Idol: "Flaaaaaaashhhhhh...flash for fantasieeees"

Koko koko koko

[:D][:D]

Du vet hvem låt jeg mener??

Var forelska i Billy som fjortis jeg dah..herrgud. Usj så ekkel han her nå med den slaskeleppa si [:D][:D][:D] *Jeg er så tøff atta lissom gamle grisen*

*ler* Har faktisk ingen aning om hvilken sang du mener *småler-litt-til* Men håper jeg ga deg en fin sang...!? hater disse stygge sangene som fester seg i tide & utide, hadde nettopp en helt forj*** en på hjernen, glemt hvilken det var *takk&lov* [:D]

hmm....låta heter vel ikke flash kanskje ..men han synger akkurat den strofen...hihi

Hmm...trallal..nynne....

Må ikke tenke på hvem sang du fikk oppheng på som du ikke husker nå så du ikke får oppheng på den hvis du kommer på den igjen! HAHAHHAAH

Hilsen slemma

holder for ørene - hører ikke hva du sier... og jeg tenker aldeles ikke på hvilken sang jeg hadde på hjernen!!!!!!

Hadde et slikt problem tidligere, den jappreklamen - melodien der... gikk & plystret på den i over et år!! [&o]

Jeg vet godt hvilken sang det er for jeg var selv en billy idol fan.
Er faktisk ikke så lenge siden jeg kjøpte en best of cd[8|] hehe..

Så jeg fikk den på hjernen nå, takk FirstTime[;)]

hehe..hender jeg synger på den rema eller kiwi sangen jeg: "liiivet mitt er helt problemfritt...hverdagen er enkel og greeei"..... tror den dukker opp i ganske banale og ikke problemfrie stunder..og faktisk ender jeg med le... hehe....selv terapi vettu!

Monicus: dette er litt teit men husker når jeg var fjortis, når jeg gjorde noe rampete som snike med ut, eller sjtæle sprit tenkte jeg billy idol sangen: "hey little sister what have uuuuuu dooooone" (håper du skjønner hvem sang jeg mener) , tenkte att lissom broren min sang det og att jeg var en drittøff jente og sånn..haha

ORIGINAL: FirstTime

Monicus: dette er litt teit men husker når jeg var fjortis, når jeg gjorde noe rampete som snike med ut, eller sjtæle sprit tenkte jeg billy idol sangen: "hey little sister what have uuuuuu dooooone" (håper du skjønner hvem sang jeg mener) , tenkte att lissom broren min sang det og att jeg var en drittøff jente og sånn..haha

HAHAHA.. ler så jeg griner[:D][:D][:(][:D][:D]
Kan nesten alle sammen[8|][;)]
Selvfølgelig vet jeg hvilken sang det er!

hmm...ble billy sugen jeg nå ....laste ned en cd

Han har vel plenty med sånne best off....

*lete på torrents sider..*
¨

Jeg og..

Leter på limewire

Back
Topp