Flanellkluter

sillevilla

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Hvor handler dere flanellkluter? Jeg vil ha de gode og store, helst 70x70cm... og gjerne på nett...!! :-)

Flanellklutene blåse jeg en lang marsj i. De er håpløse mener jeg. Glup og søl blir bare liggende oppå stoffet.
Jeg kjøper heller gassklutene.
Til vesla brukte jeg bare name it sine kluter 60x60. Å har planer om det samme denne gangen.

Kjøpte på kid tror jeg :-) deilig og myke

Flanellsklutene er så deilige å pakke nyfødte inn i :D

Ikke for varme inne, myke og akkurat passe stor til en nyfødt kropp!

Jeg kjøpte på Sparkjøp og Princess. :)

Søk på Aiden&anais de beste klutene/pleddene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sparkjøp :)

Elsker flanellkluter, er genialt å ha under dem når de liger på magen og i babynest og som hodepute.

Sparkjøp :)

Elsker flanellkluter, er genialt å ha under dem når de liger på magen og i babynest og som hodepute.
Enig! Hadde gulpeunge sist, og takket være flanellkluter slapp jeg å skifte sengetøy o.l 6 ganger daglig. Likte også godt å pakke inn lillegullet i dem.
Men som sagt - minst str 70x70!! (Kid, princess og disse har kun 50x50... :() skal sjekke sparkjøp!

Kjøpt på KID for ei stund siden i babyshowergave...

Kjøpte på sparekjøp heter bleier eller noe sånt, bruker de i stedenfor håndklær etter badingen på kvelden;)

Jeg knabba 2 med meg fra barsel sist og de var fantastiske. Nå er jeg fortsatt på leiting etter noen som virker like gode...

Kjøpte på princess. Bruker de enda, 5 år etterpå :-)
Eller så får du dra innom en butikk som selger flanell på metervare og sy selv.

Kjøpte gaskluter på NameIt. Ellers er jeg og veldig glad i gasklutene til ImseVimse, gode og store og tykke.

Back
Topp