Flaktveit i Bergen?????

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Noen som er derfra eller bor der??

Vi skal flytte hjem igjen til Bergen :D Og har sett på rekkehus i hele byen egentlig ;)
Og nå fant vi ett som passer de fleste kriteriene på Flaktveit :)

Men...... Etter 10 år og ett barn siden jeg bodde i Bergen, vet jeg lite om byen nå....

Jeg husker f.eks. enda snakk om Flaktveitgjengen, som gjorde at ryktet fremdeles er litt dårlig etter hva jeg vet.
I ungdomstiden min var det mye dop, lugubre folk og sosialboliger...

Har bydelen fått ett løft? Har ting bedret seg?

Jeg har også noen ti år gamle fordommer mot Flaktveit, men jeg kjenner i grunnen bare fornøyde småbarnsfamilier som bor der nå.

Flaktveit er mye bedre nå enn det var :)

Flaktveit er et fint sted nå :) Masse barnefamilier og lite tull

Bor ikke på Flaktveit selv, men annen plass i Bergen...Kjenner dog andre som bor der og de stortrives:)

Jeg har også noen ti år gamle fordommer mot Flaktveit, men jeg kjenner i grunnen bare fornøyde småbarnsfamilier som bor der nå.
Fordommer henger godt i ;) Spesielt når jeg ikke har vært nok i Bergen til at jeg har hørt noe annet :)

Tror det er blitt jevnt fordelt over alle bydelene med det som var av bråkmakere.
Flaktveit er blitt bra, kjenner familier som stortrives der. Bor selv i en annen bydel.

Eg har to venninner som bur der og som er fornøyde, begge har små barn:) Meinar dei har sagt at det kjem litt an på kor på Flaktveit ein bur:)
Å, så kjekt :-) hmm, du må gjerne høre kor det ikke er så bra ;-)

Flaktveit er kjempe fin plass :-D mange barnefamilier som bor der :-)

Flaktveit er kjempe fin plass nå!:) ville absolutt sett på det;) ha i bakhodet parkering og fellesutgifter. Kan være vanskelig å parkere enkelte steder (men er veldig god bussforbindelse) og fellesutgiftene er ofte veldig høye der oppe hvis det er borettslag;)

Tenker oppe på flaktveit er best? Men vet ikke helt. Mine fordommer er vel rundt ulvedalen torg men tror de er ganske ubegrunnet:P

Har en venninne som bor der, og de stortrivst!:)

Back
Topp