Flagg

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
16 mai skal barnehagen til barna mine ha 17 mai feiring. De skal øve på å gå i tog og slikt.
Sto i månedsplanen at de kunne ha flagg å fløyte med seg. Men minstemann på 18 mnd kan jo ikke akkurat få fløyte med smådeler på da :/ Også synes jeg flaggene er så store :P hehe De er jo nesten like høy som han jo :P

Kan jeg kutte stanga å heller sette et band på eller blir det bare tull kanskje?? Noen ideer? :P hehe

Kan jo være at bare hode mitt som tuller litt nå men.

I fjor så jeg noen søte små flagg på Eurospar. Har du en sparbutikk i nærheten? De var under halvparten av vanlig, men ikke så lite som et bordflagg.

Det du kan gjøre er å foreslå for barnehagen at de kopierer opp papirflagg i "rett" størrelse :)

Jeg har kutta av stanga på flagg til våre når de var små...

I fjor så jeg noen søte små flagg på Eurospar. Har du en sparbutikk i nærheten? De var under halvparten av vanlig, men ikke så lite som et bordflagg.

Det du kan gjøre er å foreslå for barnehagen at de kopierer opp papirflagg i "rett" størrelse :)
Eneste plassen jeg har sett flagg er rema1000. Men får se på rimi om de har.

Det var en god ide å høre med barnehagen ja :) Får snakke med pedleder når jeg henter han i dag :)

De selger bitte små flagg :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Lurer på om det var Nille, vi kjøpte i fjor, de kosta vel 10kr eller noe sånt :)

Lurer på om det var Nille, vi kjøpte i fjor, de kosta vel 10kr eller noe sånt :)

Takk. Får se om jeg sender svigerfar på shopping når han skal på en liten bytur til uka :P

Her blir det å kutte stanga litt og bruke litt sandpapir å pusse med på enden :-) nå skal ho ikke gå i barnetog men flagg er jo gøy uansett :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det å kutte stanga litt og bruke litt sandpapir å pusse med på enden :) nå skal ho ikke gå i barnetog men flagg er jo gøy uansett :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Helt klart :)

Back
Topp