Fl0werp0wer prøver på baby no2

Det er mye som skjer i helga; gateselgere og tivoli - så jeg tror tida blir å fly fram til testing. :D Har som sagt ikke noe som helst forhåpninger denne gangen, MEN man vet jo aldri!

Mtp barnehagestart har jeg tenkt i det siste at mars-mai faktisk er fine måneder å føde, for da er de ikke såå bittesmå når de begynner i bhg. Vi tenkte jo i utgangspunktet å planlegge juli-september, men nå er jeg glad vi starta å prøve tidlig. Det tok jo sin tid… Og så slipper vi at barnet bare er 12ish måneder når de begynner. De er enda så små da :shy:
 
10 dpo i dag.

I går kveld tok jeg enda en test. Den var negativ så jeg tok meg et par øl sammen med samboer ute på veranda i varmen.

Tok en ny nå. Er det noe der?? Det jeg tror kan være en ultrasvak strek så jeg fra ca 1 min etter dypping. Disse bildene er tatt ca 5 etter dypp. Synes også med blitz :oops:
 

Vedlegg

  • 7F0A882C-F67D-4203-A39F-25205EA21994.jpeg
    7F0A882C-F67D-4203-A39F-25205EA21994.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
  • 9A998887-0CEB-4233-B109-B51FC364E9D4.jpeg
    9A998887-0CEB-4233-B109-B51FC364E9D4.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 93
Jeg føler jeg må henge litt her før jeg flytter over til termingruppa siden det er så tidlig. :) Vil ihvertfall ta en digital test eller få en sterk strek først. Venter til helga!

Jeg har skrevet opp i appen min at jeg hadde svake mensmurringer i overgår så da begynte vel ting å skje. I går kveld kjente jeg flere runder med noe murring, stikk og strekk nedi magen.
Bortsett fra det kjenner jeg ikke mye annet - ikke en gang såre brystvorter som jeg hadde tiidlig begge gangene jeg ble gravid tidligere. Men jeg ammer jo nå.

Det er annerledes så langt og jeg kjenner meg ikke gravid per nå. Men det kan jo fort endre seg! Er jo enda supertidlig… :nailbiting:
 
Skriver for gårsdagen, siden klokka er over tolv. Tok en test kl 16, den var svakere enn i går. Ble bekymra, men prøvde å ikke tenke på det. Holdt meg til sent på kveld og der kom det en fin strek gitt! :Heartpink

Jeg kjenner definitivt at noe er på gang mtp murringer og strekk som kommer ofte. Når jeg går og anstrenger meg mer røkker det litt til i livmorområdet.
Har hatt litt halsbrann og smågulping… Hadde håpa jeg skulle slippe det. Har ikke hatt halsbrann siden dagen før fødselen av første. Pliiis ikke la det bli like ille…
 
Back
Topp