Cathrine76 Forumet er livet 27 Mai 2009 #1 Kan eg bruke rømme eller fløte istedenfor creme fraiche i kylling tandori???? Fløten gikk ut i går men den skal vel være bra i dag og eller?????[:)]
Kan eg bruke rømme eller fløte istedenfor creme fraiche i kylling tandori???? Fløten gikk ut i går men den skal vel være bra i dag og eller?????[:)]
CandyMam Elsker forumet 27 Mai 2009 #2 Har brukt rømme jeg, når vi ikke har hatt creme fraiche. Ville heller brukt det enn fløte, for da kan den blir for tynn [:)]
Har brukt rømme jeg, når vi ikke har hatt creme fraiche. Ville heller brukt det enn fløte, for da kan den blir for tynn [:)]
Cathrine76 Forumet er livet 27 Mai 2009 #3 ORIGINAL: CandyMam Har brukt rømme jeg, når vi ikke har hatt creme fraiche. Ville heller brukt det enn fløte, for da kan den blir for tynn [:)] Takker [:)] det gikk bra med rømme
ORIGINAL: CandyMam Har brukt rømme jeg, når vi ikke har hatt creme fraiche. Ville heller brukt det enn fløte, for da kan den blir for tynn [:)] Takker [:)] det gikk bra med rømme
Tekanna Forumet er livet Sommerfuglene 27 Mai 2009 #4 Her brukast det alltid rømme. Grunnen til at det står creme fraiche er at den tålar betre varme og koking. So vil anbefale å ha rømmen i heilt på slutten før servering.
Her brukast det alltid rømme. Grunnen til at det står creme fraiche er at den tålar betre varme og koking. So vil anbefale å ha rømmen i heilt på slutten før servering.