Fløte i melka ;)

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
"Lillemann" vokser i rekordfart. HELE 1500g på de 3 siste ukene, og han har blitt god og rund. Hihi.

500g i uka er jo voldsomt mye da, men han spiser, spiser og spiser. Gjerne hver 2-3 time på dagen, og hver 3-4 time på natta. Matmons.

Regner med det jevner seg ut litt, ellers blir han tung å bære snart ;)

Oi det var mye,og jeg er kjempe fornøyd med snuppa her som har lagt på seg 200g i uken:-)
Men det jevner seg nok ut og det er jo bare godt at han har matlyst:-)
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Haha :D så fint han spiser!
Her legger han på seg gjevnt og trutt 300 g i uka, så storsliser her og, men ikke like stor som din ^^

-- tasting fra mobil --

Haha :D så fint han spiser!
Her legger han på seg gjevnt og trutt 300 g i uka, så storsliser her og, men ikke like stor som din ^^

-- tasting fra mobil --

Han var jo ikke så stor ved fødsel (3500g to uker over tiden), men nå veier han nesten 5 kg ;)

4 åringen i huset har alltid vært slank, men dette kan bli en god bollebaby om det fortsetter. Både jeg og mannen var veldig gode og runde til vi begynte å krabbe/gå :) 4 åringen har en annen pappa, så er vel der forskjellen ligger :)

Så herlig at han legger på seg så bra:D snuppa mi har allerede fått godt matvett,og lagt på seg godt hun også:P

Her er det skummamelk det går i tror eg. I underkant av 140 gr i uken. 3740 var han da han blei født. No når han var 3 uker var han oppi 4140. Det e bare 400 gr over fødselsvekta. Håper det tar seg litt mer opp her :)

Oj! For en flinking :D HÅPER eg får sjans å veie gutten min i morgen. Er så spent. Matmons han og, men merker det bare når vi holder han at han har lagt på seg. Ikkje noe god å rund han her;)

Back
Topp