Flørter andre damer med mannen din?

marleneg

Flørter med forumet
.....mens du er tilstede?

Er damer som gjør det hele tiden med sambo her, og jeg skjønner ikke hva de tenker med??
husker spesielt en episode da jeg var høygravid.
vi skulle handle nye hagemøbler, og hun salgs dama var helt vill! Ble helt satt ut jeg!
Små flørtet hele tia, måtte hele tia nevne hvor kjekk han var, om ho kunne få klem og var bare å komme på besøk te ho på kaffe![:@] jeg sto rett ved siden av.. høygravid!
Sambo aviste ho veldig høflig da.. og tydelig! var ikke lett for han stakkars.. ville vite ting om møblene, med en dame som tydelig er super interessert, og en hormonell kjærring som er like før ho eksloderer[:D]

har skjedd slike ting ofte.. sambo har en slik utstråling at folk blir automatisk dratt mot han.
og vet han aldri ville gjort noe[;)] Men må vel gå ann å styre seg når samboeren er like vedsiden av.. eller er slik oppførsel akseptert???? noen som har lignende erfaringer?

Hele tiden, men han skjønner det ikke selv.. [8D] Syns bare det er gøy, jeg. [;)]

En gang hadde han vært på bensinstasjonen og kom hjem helt forfjamset over den merkelige oppførsleen til dama bak disken.. Hun hadde prøvd å få ham til å bli hele tiden.. Hahaha..

Da hadde jeg daska til ho med magen og sagt tydelig: JEg er neppe usynelig er jeg det? Nei tenkte meg det, så snurp igjen og snakk om møblene for faen [:D]

Jepp hele tia faktisk... Den nyeste episoden var vel når vi tok minibusstaxi hjem fra ett bryllup, å ei dame kom å satte seg på fanget hans, ho ble dytta vekk, men kom tilbake.. Å etter mye om å men, ble ho dytta av igjen, å satte seg på setet tvers over, slang beina sine oppe på låret hans, å bynnte å gni han på tissen me det ene beinet mens ho fortalte hele tia hvor lyst ho hadde på han.. Trur han sa til ho 10 ganger at han var gft, å jeg satt jo rett ved siden av...

Når vi kom hjem, gikk ho ut av taxien å stillte seg utenfor døra våres,ho skulle nemmlig være me gubben hjem trodde ho..... [8|]

ORIGINAL: talata

Jepp hele tia faktisk... Den nyeste episoden var vel når vi tok minibusstaxi hjem fra ett bryllup, å ei dame kom å satte seg på fanget hans, ho ble dytta vekk, men kom tilbake.. Å etter mye om å men, ble ho dytta av igjen, å satte seg på setet tvers over, slang beina sine oppe på låret hans, å bynnte å gni han på tissen me det ene beinet mens ho fortalte hele tia hvor lyst ho hadde på han.. Trur han sa til ho 10 ganger at han var gft, å jeg satt jo rett ved siden av...

Når vi kom hjem, gikk ho ut av taxien å stillte seg utenfor døra våres,ho skulle nemmlig være me gubben hjem trodde ho..... [8|]

hahahahaha!! Snakk om brødhue! [:D][:D][:D]

Ja hele tiden. Føler meg ganske liten og usynlig når det skjer. Jeg er veldig rolig og har desverre ikke nok "balls" til å si noe........

Nja ikke så ille når jeg er med men han jobber på ungdomsklubb og får noen kjærlighetsbrev fra noen av fjortisene der[;)]
Og så har det vært noen episoder når vi har vært på byen sammen, men ikke noe jeg har tenkt så mye på[:)]

Ja, det har skjedd.

En gang, da vi var relativt nygifte, og jeg enda gikk med niqab (dekket hele ansiktet bortsett fra øynene) så var det ei dame som sa til han at "hun var mye bedre enn meg fordi hun kunne være med på så mye morsomt, og kunne vise han hvordan en kvinne egentlig skulle være" og pekte på meg hele tiden og lo... Tror kanskje hun var dopet, han spurte, men hun sa nei...

Menneh, han vet heldigvis å si ifra. Han sier ifra bare kassadama på Rimi smiler til han, omtrent hehe.

hvaaaa???!er det mulig[:@] mye vemmelige kvinnemennesker der ute[:-]

oh yes, til å med ei som hoppa i fanget hannes på fest i sommer og kyssa han[:@]  hadde det ikke vært får mine gode venner så hadde jeg drept henne[:@]
Vet ikke hvor mange ganger han fortalte henne at det var 5 uker siden han hadde giftet seg og kona satt rett ovenfor, men neeeei da.. værste av alt hun var ca 10 år yngre enn han[:-]

Jepp,det skjer ofte..syns det er litt tidig jeg for han skjønner det ikke[8D]

ORIGINAL: har du hørt

hvaaaa???!er det mulig[:@] mye vemmelige kvinnemennesker der ute[:-]

her hadde jeg faktisk tatt ordet og vært temmelig kvass mot dette ufordragelige kvinnemennesket.
har heldigvis ikke opplevd slike ting selv, men i lettere variant det har jeg, men er veldig påpasselig med å fortelle at jeg ikke syns noe om det[;)]

Ja, faktisk!
Det er jo "greit" det(respektløst av henne, men..) - det kommer an på hvordan HAN forholder seg til det!

Ja, he he. Men gjør ikke noe, han flørter ikke tilbake . Jeg blir bare stolt, han er jo bare MIN [:D][:D][:D][:D] (verre når noen flørter med meg, jeg flørter heller ikke tilbake, men fy hvor sint han blir he he)

må nesten le litt[:D] at det er mulig[:D]

all the fucking time[:@] og det har ikke blitt noenting bedre etter vi gifts oss heller..
men an bare avviser de blankt og gir f.. men syns det er litt respektløst ovenfor meg!!

ORIGINAL: *Fru Tøtta*

oh yes, til å med ei som hoppa i fanget hannes på fest i sommer og kyssa han[:@]  hadde det ikke vært får mine gode venner så hadde jeg drept henne[:@]
Vet ikke hvor mange ganger han fortalte henne at det var 5 uker siden han hadde giftet seg og kona satt rett ovenfor, men neeeei da.. værste av alt hun var ca 10 år yngre enn han[:-]

Oj!
WTF?!?!?
Fy f.... for en utrolig ufordragelig egoistisk frekkhet!!!
Er det mulig?!?
Ekkelt av henne!!!

Ja, det hender det. Særlig eldre damer[:D]

Mange damer som ikke viser respekt, men så lenge en har en mann som sier ifra og kan stoles på så er det jo ikke noe problem. Mange mannfolk også som viser lite respekt. Var en mann på tredemølla ved siden av meg på elexia en gang, forlovelseringen min lyste opp, men brydde han seg, nope. Jeg gikk etter å ha blitt prøvd på i en halvtime. Noen menn tar seriøst ikke hensyn og tror de er verdens beste.

Tillit har mye å si i et forhold[;)]

Hahahahahaha er ikke VI noen rare skapninger da, dere??????? [:D]

Back
Topp