Fjerning av tatovering?

fruit

Gift med forumet
.. Noen som har gjort dette?

Hvordan var resultatet? Mange behandlinger? Pris? Smertefullt?

[8|]

Lurer jeg også på! Men mine er svææææææære Hel legg og en hel arm.. [&o][:o]

Jeg har en liten en.. Men er i nakken, så viser jo hele tiden dersom jeg har håret oppsatt.. [&o]

Hadde jeg kunnet flytta den litt hadde jeg blitt fornøgd.. Skulle heller hatt den på ryggraden i nakken.. Enklere å sjule.. hehe.. [&o]

Opp med seg [:D]

Har ikke gjort det selv, men de sier det skal gjøre ganske vondt og at man må være forberedt på arrdannelser. Tenk dere GODT om før dere tattoverer dere!  Skal sitte på hele livet, så vær sikker på motiv, plassering og de som gjør det.

ORIGINAL: lille_my_87

det er ikke sikkert det er like dyrt til deg da[:)] min var 17x12cm.stoooort!
angrer ikke en dag på at jeg gjorde det. tok det på oslo kosmetiske klinikk. veldig flinke

Kostet tatoveringen eller fjerningen 15 000? Har du noe navn på stedet?

ORIGINAL: Snappis

Har ikke gjort det selv, men de sier det skal gjøre ganske vondt og at man må være forberedt på arrdannelser. Tenk dere GODT om før dere tattoverer dere!  Skal sitte på hele livet, så vær sikker på motiv, plassering og de som gjør det.

Og etter dere har funnet den dere føler er riktig så vent et år eller to til for å se om den er like interressant da! Det skulle jeg ha gjort i hvertfall!! Jeg sitter med hele leggen og hele armen dekket av noe jeg absolutt ikke vil ha..

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: Snappis

Og etter dere har funnet den dere føler er riktig så vent et år eller to til for å se om den er like interressant da! Det skulle jeg ha gjort i hvertfall!! Jeg sitter med hele leggen og hele armen dekket av noe jeg absolutt ikke vil ha..

Jeg har veldig lyst til å se! (av nysgjerrighet) [:)]

Back
Topp