Fjerning av strekkmerker

miriamsmamma

Elsker forumet
Har noen gjort det? blir resultate bra. Hva betalte du.

det hørtes smertefullt ut... [:'(]
aner ikke jeg,men ønsker deg lykke til på letingen!!

Jeg skal ta det etter jeg føder.
De gjør det med fruktsyre på hudpleieren.
Tror prisen varierer fra 2-3 000 kr.
Ikke dyrt synes jeg. Men lurer på om man må ta flere behandlinger hvis man har dype
strekkmerker...
Uansett om de tar vekk bare halvparten så er jeg fornøyd.
Se på gulesider.no og let etter spasalonger så får du hjemmeadressen deres..

Nei det hjelper ikke på selvtilliten når man har født 2 barn og skal til syden for å bade
og der er det bare modeller.....
"kan vi bare bli på hotellet , kjære?"   nei, her skal de gjernes så mye det er mulig..

hvis man har veldig mange strekkmerker å store så tror jeg du får det dekt...
ei jeg kjenner fikk d dekt..hun hadde på magen..jeg skal til legen jeg også å høre hvordan det dær fungerer...for jeg har over hele rompa å langt nedover låra...å de er store å virker ikke som at de blir noe bedre. selv om jeg har godt ned i vekt, bruker mange forskjellige kremer.

ja.. men vet du hvordan de gjør det, der du skal ta det. Å nei det var absolutt ikke dyrt i det hele tatt. for det jeg har sett på så koster det 24000

Da er det sikkert kirurgisk inngrep da. Vet det koster rundt 20-30 000 kr.
Men dette er bare fruktsyre de tar over magen din og etterhvert så skal den gamle huden flasse av og ny hud kommer under. Den strekkefrie huden, men hvis de er dype så kan det hende at de vises likevel..
ORIGINAL: miriamsmamma

ja.. men vet du hvordan de gjør det, der du skal ta det. Å nei det var absolutt ikke dyrt i det hele tatt. for det jeg har sett på så koster det 24000

ORIGINAL: ~StRaToS~

Da er det sikkert kirurgisk inngrep da. Vet det koster rundt 20-30 000 kr.
Men dette er bare fruktsyre de tar over magen din og etterhvert så skal den gamle huden flasse av og ny hud kommer under. Den strekkefrie huden, men hvis de er dype så kan det hende at de vises likevel..
ORIGINAL: miriamsmamma

Det hadde ikke hjulpet på mine strekkmerker desverre, da hadde jeg mistet det øverste hudlaget, og det er jo ikke der strekkmerkene mine her [:D]

Kan jeg spørre om det blir et arr etter ingrepet???
For de kjærer jo vekk en del hud og fettsuger i tillegg ikke sant??
ORIGINAL: jeanett84

hehe strekkmerkene bryr jeg meg ikke om, ikkederfor jeg skal ha full bukplstikk, nei det e før og få bort den magen som heng... ska bi godt

Du??
Fikk du flere strekkmerker med nr 2??
Eller var det slik at nr 1 hadde strekt ut huden så når du ble gravid igjen så
fikk du ikke flere strekkmerker??
Eller fikk du flere da??

ORIGINAL: Ihne

Jeg har masse strekkmerker på magen. Fikk det med førstemann.

Og jeg må si det at de er drit stygge[:'(][:'(][:'(] 
men jeg gleder meg heller over de to nydelige guttene jeg har, så da betyr ikke de strekkmerkene noe i forhold.[:)]

Og jeg har vært i syden med norgeskartet mitt på magen[:)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Du??
Fikk du flere strekkmerker med nr 2??
Eller var det slik at nr 1 hadde strekt ut huden så når du ble gravid igjen så
fikk du ikke flere strekkmerker??
Eller fikk du flere da??

ORIGINAL: Ihne

Jeg har masse strekkmerker på magen. Fikk det med førstemann.

Og jeg må si det at de er drit stygge[:'(][:'(][:'(] 
men jeg gleder meg heller over de to nydelige guttene jeg har, så da betyr ikke de strekkmerkene noe i forhold.[:)]

Og jeg har vært i syden med norgeskartet mitt på magen[:)]

Jeg har og masse strekkmerker på magen, så mange at da jeg fikk nummer to var det ikke plass til fler [:D]
Nr. 1 strekte ut huden, fikk to bittesmå med nr to..

Back
Topp