Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LittleJ.
En sånn laser mann kom på skolen vår å skulle fjerne litt føflekker å slikt, å da spurte jeg nettopp om dette med å fjerne strekkmerker med laser. han sa han aldri i livet ville KASTET pengene ut av vinduet på det, nettopp fordi det ikke gir særlige resultater å at på mange funker det ikke..
det sa jaffal han da [&:]
ORIGINAL: Drcat
ORIGINAL: LittleJ.
En sånn laser mann kom på skolen vår å skulle fjerne litt føflekker å slikt, å da spurte jeg nettopp om dette med å fjerne strekkmerker med laser. han sa han aldri i livet ville KASTET pengene ut av vinduet på det, nettopp fordi det ikke gir særlige resultater å at på mange funker det ikke..
det sa jaffal han da [&:]
Ååh [>:]
Det e så fælt med strekkmerker som ødlegge for ein å gå i bikini :(
ORIGINAL: tutekoppen
var noen her inne som anbefalte ett nuskin produkt.Hun hadde før og etter bilder. Synd at dette produktet koster over 3000 kr.Noe jeg ikke har[&o]
ORIGINAL: Jadasåneida
var noen her inne som anbefalte ett nuskin produkt.Hun hadde før og etter bilder. Synd at dette produktet koster over 3000 kr.Noe jeg ikke har[&o]
Galvanic Spa... [:)]
ORIGINAL: Julie med spire
Mine ble blekere etter at jeg brukte nu skin maskina i hvertfall:-)
ORIGINAL: sindy
jeg håper å ber enda om at det skal skje et mirakel slik at strekkmerkene forsvinner![&:] Sliter veldig med det alså. Er faktisk nokså fornøyd med kroppen ellers, men fy søren så deppa jeg blir av de forbaska strekkmerkene. Så håper å finne noe som hjelper....det med å skjule med sminke høres jo spennende ut[8D] Men hvada liksom? Pudder??[8|]