Fjerning av strekkmerker

Drcat

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som har fjernet strekkmerker med laser ?
Hvordan gjorde de det? Var det vondt? Hvor mye kostet det? Og ble strekkmerkene borte?

[8D][8D]

En sånn laser mann kom på skolen vår å skulle fjerne litt føflekker å slikt, å da spurte jeg nettopp om dette med å fjerne strekkmerker med laser. han sa han aldri i livet ville KASTET pengene ut av vinduet på det, nettopp fordi det ikke gir særlige resultater å at på mange funker det ikke..
det sa jaffal han da [&:]

ORIGINAL: LittleJ.

En sånn laser mann kom på skolen vår å skulle fjerne litt føflekker å slikt, å da spurte jeg nettopp om dette med å fjerne strekkmerker med laser. han sa han aldri i livet ville KASTET pengene ut av vinduet på det, nettopp fordi det ikke gir særlige resultater å at på mange funker det ikke..

Ååh [>:]
Det e så fælt med strekkmerker som ødlegge for ein å gå i bikini :(

ORIGINAL: Drcat

ORIGINAL: LittleJ.

Ååh [>:]
Det e så fælt med strekkmerker som ødlegge for ein å gå i bikini :(

Hvis jeg får strekkmerker som hemmer meg fra å vise magen i offentligheten, så kommer jeg til å investere i noe god sminke og rett og slett dekke det.
Så et program på FEM her forrige uke, og da viste de hvor lett det kunne være å skjule de med sminke [;)]

Ja, kjenner til det problemet [X(][>:]
når jeg gikk gravid la jeg masse på meg, 35 KILO!! så sprakk jo med strekkmerker fra knærene å opp over hele magen, og hoftene [X(] stoor dype å rød [:(][:(][>:]
så hadde LETT invistert i laseroprasjon om jeg hadde hatt trua på det, men det har jeg ikke [:)][8|]

var noen her inne som anbefalte ett nuskin produkt.Hun hadde før og etter bilder. Synd at  dette produktet koster over 3000 kr.Noe jeg ikke har[&o]

ORIGINAL: tutekoppen

var noen her inne som anbefalte ett nuskin produkt.Hun hadde før og etter bilder. Synd at  dette produktet koster over 3000 kr.Noe jeg ikke har[&o]

Galvanic Spa... [:)]

ORIGINAL: Jadasåneida

funker det?  bør jeg spare penger for å kjøpe en? eller er det bortkastet? Noen som vet?

jeg håper å ber enda om at det skal skje et mirakel slik at strekkmerkene forsvinner![&:] Sliter veldig med det alså. Er faktisk nokså fornøyd med kroppen ellers, men fy søren så deppa jeg blir av de forbaska strekkmerkene. Så håper å finne noe som hjelper....det med å skjule med sminke høres jo spennende ut[8D] Men hvada liksom? Pudder??[8|]

Mine ble blekere etter at jeg brukte nu skin maskina i hvertfall:-)

ORIGINAL: Julie med spire

Mine ble blekere etter at jeg brukte nu skin maskina i hvertfall:-)

Hvor kan denne kjøpes? [:D]

ORIGINAL: sindy

jeg håper å ber enda om at det skal skje et mirakel slik at strekkmerkene forsvinner![&:] Sliter veldig med det alså. Er faktisk nokså fornøyd med kroppen ellers, men fy søren så deppa jeg blir av de forbaska strekkmerkene. Så håper å finne noe som hjelper....det med å skjule med sminke høres jo spennende ut[8D] Men hvada liksom? Pudder??[8|]

Kan nok bruke en god dekk-krem/ foundation, og gjerne litt pudder oppå, skal man bade så må man jo ha noe som tåler vann godt, så jeg ville kjøpt noe skikkelig sminke.
Går du til en hudpleier som også selger sminke, så kan nok de finne det rette.
(eller Jan Thomas [8D][:D] Han har nok sminket noen kropper)

Hehe ja, jeg tror jeg dropper å spørre Jan Tomas assåååå[8D] Men tar en tur til en hudpleier. Men uansett: Pudderet vil vel smitte av vel? På klær og alt? [8|]

Back
Topp