Fjerning av spiral

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Var å fjernet hormonspiral på torsdag, hadde bittelitt blødning i etterkant, så stoppa det. Men i dag fossblør jeg [emoji15] Noen som har vært borti det samme? Er det "normalt"? Blødd igjennom tamponger og bind siden ca kl 12 i dag, blør ikke sååå kraftig nå, men er ganske mye i forhold til det jeg er vant til..

De første menstruasjonene etter at jeg tok ut hormonspiralen, var rett og slett helt sinnsyke. Er ikke vant til å blø så mye, men bare fra friminutt til friminutt fyltes et bind til breddene.

Ok, da er det ikke bare meg [emoji28]Ble nesten litt bekymra her, men leste litt på nett om det, å tenkte å spørre her også.. Er heller ikle vant til å blø sånn.. bytta bind for en time siden, nå må jeg bytte igjen.. blæææhh... tok det lang tid før det ga seg med masse blødning? Eller var det like kraftig hele perioden?

Ok, da er det ikke bare meg [emoji28]Ble nesten litt bekymra her, men leste litt på nett om det, å tenkte å spørre her også.. Er heller ikle vant til å blø sånn.. bytta bind for en time siden, nå må jeg bytte igjen.. blæææhh... tok det lang tid før det ga seg med masse blødning? Eller var det like kraftig hele perioden?

Var flere dager med sånne massive blødninger. Men etter noen mnd ble menstruasjonene lettere igjen :)

Okei:-) Takk for svar!:) Jeg skal begynne med p-piller igjen, men kanskje best å vente til neste blødning? Så kroppen får "rensa" seg[emoji848]

Okei:-) Takk for svar!:) Jeg skal begynne med p-piller igjen, men kanskje best å vente til neste blødning? Så kroppen får "rensa" seg[emoji848]

Skal ikke ha noe å si. :) hadde bare begynt om det var meg :)

Ok, dumt jeg ikke har henta de enda [emoji28] Spiller kanskje ingen rolle om jeg begynner i morgen tidlig på dagen :)

Back
Topp