Fjerning av føflekk = vondt??

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Faen.. jeg har så angst for sykehus og sånn at jeg nesten dør på meg av tanken.[&o][:(] Men er det vondt? skal ta to under fotsåla.[X(]

Jeg synes ikke det var vondt [:)]
Var bedøvelsen som var værst, svir litt..men jeg er jo livredd for sprøyter!

Masse lykke til [:D]

Jeg fjernet 4 føflekker med laser på privat klinikk og det var ikke vondt en plass. Tror ikke du skal grue deg det går nok så bra atte[:)]

bedøvelsen svei, resten var bare rart.. fjerna en på kjevebeinet rett under øret så jeg hørte liksom skalpellen skli gjennom huden... [8D]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Faen.. jeg har så angst for sykehus og sånn at jeg nesten dør på meg av tanken.[&o][:(] Men er det vondt? skal ta to under fotsåla.[X(]

Å ta de er ikke vondt, men bedøvelses-stikkende kan være litt vonde under foten... DU kan jo legge litt bedøvelseskrem på før du går for sikkerhets skyld? Ca 1 time før. De kan sikkert skrive ut en resept på emla for deg.. Lykke til!

Jeg fikk ikke skikkelig bedøvelse så ja, det var jævlig. Byttet fastlege etter det for å si det sånn!! [:@]

har fjernet flere. eneste som var vondt var en på puppen, like stor som brystvorta nesten, og ganske dyp. Så måtte ta den i flere omganger..[:'(] Men de andre har jeg knapt kjent[;)]

ORIGINAL: Dollface

bedøvelsen svei, resten var bare rart.. fjerna en på kjevebeinet rett under øret så jeg hørte liksom skalpellen skli gjennom huden... [8D]

Herlig[8D]

Tok en forrige uke og det var ikke vondt i det hele tatt. Går nok veldig bra skal du se[:D]

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Jeg synes ikke det var vondt [:)]
Var bedøvelsen som var værst, svir litt..men jeg er jo livredd for sprøyter!

Masse lykke til [:D]

Sign! [:)]

Fjernet en hos legen, den satt mellom skuldra og halsen, jeg kjente ingenting, ikke bedøvelsen en gang.

Og han fjerne den med skalpel[:)]

bedøvelsen ble satt for dypt så det gjorde J---- vondt.. men tror at hvis bedøvelsen hadde funket som den skulle hadde det nok ikke vært ille

Har fjernet en, men fikk da bedøvelse..
Og den er jo værst..

Når de fjerner føflekken er du jo bedøvd... [;)]

Fjernet en ganske stor hos hudlegen. Var på puppen. Eneste bedøvelsen som var litt vond/ubehagelig. Ikke noe stress![:)]

Back
Topp