Fjerning av buser

Gutt10 Gutt13

Glad i forumet
Hvordan fjerner dere busene til de små? Da tenker jeg på de som er "tørket og ikke kan tas med nesesuger.. Her prøver jeg med q-tips men han klikker villmann så ender ofte med at de blir bare dyttet lengre opp[&:] Prøvd med saltvann og, men det hjelper ikke.. Noen som vet om det finnes en slags liten pinsett som ikke er så skarp?

bruker denne...

Neserenser med 2 sugestykker. Otribaby nesesuger er spesielt utformet for å forsiktig kunne suge ut sekretet som plager barnet ditt. Enkel, sikker og hygienisk å bruke. Den myke og ergonomiske utformingen sikrer at Otribaby nesesuger er lett å bruke. I pakningen er det også inkludert 2 sugestykker til engangsbruk som er utformet til perfekt å passe i barnets nese. Disse inneholder et filter som sikrer en hygiensik prosess. Det selges også pakninger med 8 sugestykker til engangsbruk. For best mulig effekt anbefales det å skylle barnets nese med saltvannsløsning før neserenseren brukes.

ho blir sinna som et lemen... men den funker[:D]

eddit... gjør som Vugge om det er sånne store, faste som sitter ytterst i nesa!!!

Hårlus, jeg også [:)] Funker veldig bra, men snuppa tror hun skal bli drept hvert sekund... det høres ihvertfall sånn ut [:-]

ORIGINAL: Vugge

Nesesuger funker ikke her! Jeg bruker hårlus og vipper de ut jeg [8|]

Har prøvd det og, men han virrer sånn på hodet at jeg ikke får til å treffe de også er jeg redd for at jeg skal "stikke" han med den..

ORIGINAL: Troillmor til to

bruker denne...

Neserenser med 2 sugestykker. Otribaby nesesuger er spesielt utformet for å forsiktig kunne suge ut sekretet som plager barnet ditt. Enkel, sikker og hygienisk å bruke. Den myke og ergonomiske utformingen sikrer at Otribaby nesesuger er lett å bruke. I pakningen er det også inkludert 2 sugestykker til engangsbruk som er utformet til perfekt å passe i barnets nese. Disse inneholder et filter som sikrer en hygiensik prosess. Det selges også pakninger med 8 sugestykker til engangsbruk. For best mulig effekt anbefales det å skylle barnets nese med saltvannsløsning før neserenseren brukes.

ho blir sinna som et lemen... men den funker[:D]

eddit... gjør som Vugge om det er sånne store, faste som sitter ytterst i nesa!!!

Har denne, funka fjell når han var forkjøla og hadde slimete snørr Får prøve å peise på med mer saltvann og håpe de løser seg opp, for det er sånne harde buser og de får jeg ikke ut med nesesugeren

hun nyser det ut her [8D][8D] hehe

Her ruller jeg bare tørkepapir til en tynn lang dings som jeg bare pirker ut busene med.. Veldig effektivt.. Litt klønete forklart men men...

Jeg bruker q-tips... Får de ut med en gang da.. men pleier å ta de etter bad.. kanskje de er mykere da..? men da går det kjempe lett her i hvertfall... Også virrer ho ikke no særlig når jeg driver.. men mest etterpå... må gjøre det fort da.. og jeg har kun ett forsøk..

ORIGINAL: Curlyyysue

hårnål eller negeln på lillefingern:p jeg har lange smale negler;)

Jeg har også lange smale negler.
Men jenta liker det ikke, så prøver å gjøre det kun om de tydelig irriterer henne.

nasaspray fynke her..kje dråpane men sprayen..får litt trykk på då så nyse hu så di komme ut el jaffal nærmare så eg lirke di ut..

Jeg bruker lillefingernegl`en.
Funker som bare det [:D]

ORIGINAL: FruErvik

Jeg bruker lillefingernegl`en.
Funker som bare det [:D]

Her også !!! [;)]

Noen dråper saltvann også legger henne på magen, da kommer det ut [:)][:)]

Back
Topp