Fjernhild Halvhjerne

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Henger hue med idag,eller ble det for sent for deg??

Jeg er fortsatt rar i hue..[8D]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Haha, hodet mitt er på rett plass BESTANDIG det!!! [:D][:D][8D] Jeg var faktisk flink og gikk og la meg da jeg sa jeg skulle i natt, så! [;)] Hvordan gikk det med hodet ditt, og Astrone og laksen?
Har littegranne barnefri akkurat nå, mormora kom på besøk og tok med seg oliver ut på trilletur! Eeeeeeeeeevigheter siden sist jeg var alene i huset, nesten litt rart! [:-]

Det er godt å høre..[:D]
Så deilig med litt barnefri,du får nyte det mens du kan..
Skulle gjerne hatt det selv idag,men syntes vi har hatt litt mye barnevakt til Noah i det siste..Besteforeldrene har han ganske ofte på overnatting,så da er det hyggelig å ha han hjemme denne helgen..
Hode mitt er fortsatt ikke helt friskt,men det blir det vel aldri tenker jeg[8D]
Å Astrone fikk i seg laksen tror jeg[:D][:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Haha, hodet mitt er på rett plass BESTANDIG det!!! [:D][:D][8D] Jeg var faktisk flink og gikk og la meg da jeg sa jeg skulle i natt, så! [;)] Hvordan gikk det med hodet ditt, og Astrone og laksen?
Har littegranne barnefri akkurat nå, mormora kom på besøk og tok med seg oliver ut på trilletur! Eeeeeeeeeevigheter siden sist jeg var alene i huset, nesten litt rart! [:-]

Det er godt å høre..[:D]
Så deilig med litt barnefri,du får nyte det mens du kan..
Skulle gjerne hatt det selv idag,men syntes vi har hatt litt mye barnevakt til Noah i det siste..Besteforeldrene har han ganske ofte på overnatting,så da er det hyggelig å ha han hjemme denne helgen..
Hode mitt er fortsatt ikke helt friskt,men det blir det vel aldri tenker jeg[8D]
Å Astrone fikk i seg laksen tror jeg[:D][:D]

Hehe, du får skylde på BV! [8D] Fort gjort å bli miljøskada! [:D]

Ja går det ann å saksøke BV for at de har holdt meg her siden 31 juli 05????[8D][8D]

Det er bra..
Hvor mange millioner skal jeg kreve??
Siden du stiller som vitne skal du få litt du oxo,så må jo ha noen da[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Det er bra..
Hvor mange millioner skal jeg kreve??
Siden du stiller som vitne skal du få litt du oxo,så må jo ha noen da[:D]

Her snakker vi vel 50-millionersklassen, vil jeg tro! Hvor mye av det som skal dryppe på meg kan vi komme tilbake til! [8D]

Ja da får du vel 15 mill tenker jeg[:D][8D]

Back
Topp