Fjernet av Forumansvarlig

LilleSpire13

Glad i forumet

Er ikke lov å skrive om å opprette Facebook grupper her så denne blir nok snart slettet. 

Nyskattpåvei skrev:
Er ikke lov å skrive om å opprette Facebook grupper her så denne blir nok snart slettet. 

Sier meg enig i denne..:) 
Syns vi er en fin gjeng her inne, og syns ting i grunnen er veldig greit :) 
Syntes det er kjedelig og dumt når alle skal til FB hele tiden, spesielt når folk prøver å få litt liv i forumet her på BV igjen..

Jeg sier takk, men neitakk :)

Jaja, så er vi heldigvis forskjellige då jenter ;-) Syns det var eit flott initiativ eg då! Om vi er her inne eller på facebook, får vel bli valget til kvar enkelt. Her inne er man jo så og seie så anonym som man ønsker. Så la dette bli opp til kvar enkelt ;-) Har lyst å bli medlem etterkvart som eg har kome litt lengre ut i svangerskapet :-)

det er selvfølgelig opp til hver enkelt om de vil bli medlem i gruppen eller ikke :) det er ett enklere alternativ enn BV, og gruppen begynner allerede å få noen medlemmer og ser ut til at de fleste syntes dette var ett positivt initiativ, gruppen er i allefall oppe og går, så de som ønsker det er hjertlig velkomne, vi vil etter hvert få til hemmelig venn runder, landstreff osv :) mye spennende og artig :) 

Vi har facebookgruppe vi som fødte i november 2010 også. Er genialt å bruke den. Ikke alle som er på forum, og så er det myyye enklere å spør om ting der når en er på mobil

Synes det er ett bra initiativ :) Jeg  er med!
Men jeg vil fortsette å være her også likevel

Back
Topp