Fjernet agraffer etter ks

Kayabaya

Betatt av forumet
Noen som har fjernet de? Hvordan så såret ut etterpå? Helsesøster fjernet mine i dag og når jeg skulle sette på tape nå så så jeg at såret er åpent, altså det er en sprekk. Jeg trudde huden skulle grodd? Synes det er vanskelig å sette på tape selv siden magen henger litt over så ser jeg ikke såret, og ikke tåler jeg sånt så bra. Skjærstn tåler det ennå mindre [emoji85] Burde jeg bruke strips eller ringe føden/barsel/lege/helsestasjon?

Nei, det var ikke åpent, var rødt og hovent, men er noen år siden da. Jeg tapet det ikke etter jeg fjernet den heller, da skulle det bare puste :)

Sniker fra august! Når jeg fikk fjernet mine i sommer, 8 dager etter snittet, så var det ingen sprekk! Var bare en strek med litt skorpe. Kan det være løs skorpe så det bare ser ut som en sprekk?

Men helsesøster burde jo ha sagt noe hvis det ikke var som det skulle? Du kan jo bestille deg time hos lege hvis du er usikker eller hvis det gjør vondt(mer vondt enn du tror det burde være).

Sniker fra august! Når jeg fikk fjernet mine i sommer, 8 dager etter snittet, så var det ingen sprekk! Var bare en strek med litt skorpe. Kan det være løs skorpe så det bare ser ut som en sprekk?

Men helsesøster burde jo ha sagt noe hvis det ikke var som det skulle? Du kan jo bestille deg time hos lege hvis du er usikker eller hvis det gjør vondt(mer vondt enn du tror det burde være).
Det ser ut som den ytterste huden ikke har grodd sammen, fikk søster til å se på det og hu sa det samme. Men det gjør ikke vondt, blør ikke eller noe. Jeg bare trudde kantene skulle grodd sammen liksom.
Helsesøster sa at det så bra ut, men da lå jeg så ser kanskje annerledes ut fra den vinkelen og vinkelen jeg ser det fra. Lar det være og ser an

Back
Topp