Fjerner dere alltid røde øyne?

tullmusa

Forumet er livet
Åhh! Jeg liker ikke bilder med røde øyne, og selv om jeg har sånn funksjon som skal gjøre at det ikke blir sånt på kameraet mitt, så klarer de å snike seg inn på bildet.[>:]

Så nå sitter jeg å prøver å fjerne de i paint shop.. Skikkelig irriterende!! Håper jeg får til.

Vet det finnes en sånn røde-øyne tusj.. Noen som bruker en sånn en?

Hehe! Jeg mente sånn ordentlig tusj![:D]

Jeg skjønner meg ikke på photoshop jeg.. Eller, hadde jeg hatt det så skulle jeg vel klart å lære meg det. [:)]

jeg har en snn tusj... men jeg tror ikke den jeg har er sååå bra nå... for det blir liksom så rart på øynene.. personen ser litt psyko ut liskom.. om du skjønner...!! men jeg hadde en kjempe bra før... men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den[&:] men det finnes noen tusjer som gjør at det blir kjempe bra!![:D]

syns faktisk det e tøft på noen bilder..[:D]

Den tusjen haddej eg for mange år siden.... vel for å si det sånn... Fjerner de heller i et redigeringsprogram.

Jeg fjerne røde øyne på alle bildene jeg fremkaller

Jeg har begynt å printe u en del selv, og da har vi en egen knapp i printeut-
programmet vårt som er fjern røde øyne. Veldig effektivt, lettvint og bra resultat!

sånn tusj du mener blir >IKKE noe fint! Man ser bare sjøgl ut på bildet!!

Jeg fjerner rødeøyner i picasa programmet, og det funker KJEMPEBRA! aldri prøvd et programm som er SÅ bra med akkurat dette før![:)]

Back
Topp