Fjerne vorter på barn?

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Er det noens barn som har vært og gjort dette ved hudlege og gjort det? Er det effektivt? Smertefullt? Verdt det?

Gutten på 5 år har maaange vorter, sikkert 15-20 på den ene hånden, 8-10 på den andre og endel på tærne/under føttene. Det plager han ikke, men han skal begynne på skole til høsten og jeg tenker i forhold til mobbing. Det sies jo at de forsvinner av seg selv, men det er ca. tre år siden han fikk den første nå, og den er enda ikke borte.

jeg hadde på føttene da jeg var barn, fikk på et eller annet man skulle smøre på - og borte ble de.. 
Du må uansett innom fastlegen for henvisning til hudlege, så det går jo an å forsøke dette mens man evt venter på time...

Har prøvd med sånn salve og det gikk fint første gang. Neste gang svei det som h*****e og det var ikke aktuellt å fortsette. Har også prøvd en slik "frys-hjemme" fra apoteket uten effekt. Jaja, får vi ordne opp i de dårlige ørene hans først og ta dette etterhvert. 

to*gull! skrev:
Har prøvd med sånn salve og det gikk fint første gang. Neste gang svei det som h*****e og det var ikke aktuellt å fortsette. Har også prøvd en slik "frys-hjemme" fra apoteket uten effekt. Jaja, får vi ordne opp i de dårlige ørene hans først og ta dette etterhvert. 

da hadde jeg bare nevnt det neste gang du er hos legen, og bedt om henvisning til hudlege. Det er ofte ventetid, så jo kjappere man får sendt den inn jo bedre..

Back
Topp