Fjerne tegnestreker på veggen..

*Cherry

Elsker forumet
Har en liten en som har tegna med fargeblyanter på veggen,noen som har tips til hvordan jeg får det bort?[:)] Har prøvd med viskelær og såpevann..

De der svampene fra Swiffer med sånn rosa felt inni. Jeg prøvde ALT, etter 6 mnd prøvde jeg dem, og det gikk rett bort.

Takk for tips,skal sjekke om de har de på butikken i løpet av dagen[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

De der svampene fra Swiffer med sånn rosa felt inni. Jeg prøvde ALT, etter 6 mnd prøvde jeg dem, og det gikk rett bort.

Sign,hehe.

jeg brukte en vanlig kjøkkenklut og jif skurekrem! [:)] bortevekk!

Småen på to år måtte vaske det vekk([;)]), så det var ikke mye kraft til før det var vekk..

Våtservietter?

ORIGINAL: *Cherry

Har en liten en som har tegna med fargeblyanter på veggen,noen som har tips til hvordan jeg får det bort?[:)] Har prøvd med viskelær og såpevann..

En kollega av meg brukte desinfiserings servietter.

Jeg sverger til våtservietter.
Fikk ihvertfall vekk vokstegningen til lille R med dem :)

ORIGINAL: Kickie

Vokstegninger er lettere å få bort enn blyant, fordi det er fett. de ryker med Zalo og. Jeg prøvde nemlig både våtservieter, Jif og anti bac (anti bac er en veldig god flekkferner på fargeekte ting for dem som ikke vet det). Blyant er det vanskeligste.

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Kickie

Vokstegninger er lettere å få bort enn blyant, fordi det er fett. de ryker med Zalo og. Jeg prøvde nemlig både våtservieter, Jif og anti bac (anti bac er en veldig god flekkferner på fargeekte ting for dem som ikke vet det). Blyant er det vanskeligste.

Ja, det tenkte jeg ikke på.
Blyantstreker er noe herk!

Back
Topp