fjerne Skurv

For oss holdt det med 4/5 timer med babyolje og en myk babybørste over.. Ødela babybørsten da:/ menmen, var jo bare å kjøpe en ny!:)

For oss holdt det med 4/5 timer med babyolje og en myk babybørste over.. Ødela babybørsten da:/ menmen, var jo bare å kjøpe en ny!:)

skal prøve det først... synes det høres så vondt ut med kam :P

Ja, var det jeg syntes også! Har såvidt prøvd med kam, men babybørsten i sirkulære bevegelser funket bedre for meg! og en liten frotte klut med litt varmt vann for å hjelpe til.. Vi hadde ikke noen tilbakefall heller:)

Ut på jakt etter babybørste i morgen da - tips til hvor jeg kan få kjøpt det?

Babybørste får du kjøpt på apoteket :) ang tips, så prøvde jeg alle tipsene som allerede har komt her, uten så bra resultat. Var tilslutt rådløs, og litt fortvila, så prøvde rett og slett Head'nShoulders-shampo. Tok en ørliten dråpe og masserte inn, brukte kammen og fjerna skurv i massevis. Etter 2 runder med et par dagers mellomrom var det borte :) Hun reagerte ikke på shampoen heller! Hun har masse hår, så det var ganske tykke lag med skurv. Er så glad for å ha blitt kvitt det :)

Jeg gjorde som flere skriver, babyolje i noen timer. Gikk over med myk klut. Fungerte godt.

Back
Topp