Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har det! Han var 2 år. Gikk veldigveldig fint! Han fikk dren i samme slengen.
Først når vi kom på sykehuset fikk han bittelitt saft med noe greier i sånn at han ble 'drita'! Det var sykt å se, både han og jeg lo godt da!! Haha
Og da gikk det veldig greit når han ble lagt på operasjonsbordet og, for han brydde seg ikke om noenting. Akkurat i det han holdt på å sovne (fikk maske over munnen fordi blodårene ikke vistes - mye vits med emlaplaster) prøvde han å ta vekk hendene til legen, men etter to sekunder var han borte.
Satt å ventet utenfor mens de opererte og fikk komme inn på oppvåkningen med en gang han kom dit - da sov han i to timer!! Det er vist ganske lenge, alle barna rundt oss våkna lenge før han.. Han blødde fra munnen og øret, men det er helt vanlig.
Det verste med hele operasjonen var når han først våkna , jeg hadde aldri hørt om det før men det er en liten andel av barna som 'klikker' når de våkner.
Han brølte alt han kunne, vrengte seg og fikk en styrke som var helt syk!! To år gamle gutten ble holdt fast av 3stk og når ikke en gang morfin fikk roet han ned måtte han legges i narkose på nytt.. Det var utrolig ubehagelig :/
Men etter 30min våkna han igjen og var mer seg selv... Han måtte ligge over på sykehuset og det syns han var råkult!!![]()
Masse lykke til!
Vi fikk en ny gutt etter operasjonen som sover bedre og er mer fornøyd, snakker bedre og leker bedre ^^,
Han snakka som en tunghørt! De få ordene han hadde ble uttalt ett feil! Han leste på munnen til folk som prata og var veeeeldig utagerendeTakk for utfyllende informasjon! Lurer bare på en ting angående dren... Merket dere noe på hørselen siden de satt inn det? Gutten her snakker fortsatt ingenting, eller han babler som bare det, men bruker veldig få ord. Har lest at det kan være en sammenheng der, men opplever likevel ikke at han har noe dårlig hørsel. Forstår det meste av beskjeder fordi om han ikke sier noe tilbakeEllers så har han ikke vært plager så mye med infeksjoner heller, men hadde en kraftig ørebetennelse her i vinter som han fikk behandling for.
Han snakka som en tunghørt! De få ordene han hadde ble uttalt ett feil! Han leste på munnen til folk som prata og var veeeeldig utagerendehan kan tegn til tale nå fordi barnehagen brukte tegn til han før operasjonen.
Kanskje ta en prat med barnehagen?![]()
Off ja vi har hatt forferdelig mye styr med legging og søvn vi og.. Han styrer enda før han sovner, men sover heldigvis godt natta gjennom nå! Tror han har fått traumer av all legging og nattevåk som har vært negativt.. Har starta med klistermerker nå så håper det gir seg snart !!Ja, kanskje det. Vi har snakka litt om språket, men de sier at kommunikasjonen ikke er noe problem. Han både hører og forstår godt, men han bruker ikke skikkelige ord når han svarer. Men de tar nok en titt på det også. Venter på time på ØNHVar på barneklinikken hos en annen lege i dag som mente han hadde flere gode grunner til å ta polyppene raskest mulig. Gruer meg litt til narkose osv, men skal bli godt med en gutt som puster skikkelig og sovner godt om natten. Han har jo flere slike pustestopp også. Ikke noe gøy å høre på. Han sover fortsatt med oss. Han våkner og sover en del av natten med oss alikevel, så har ikke brydd meg med å ta han over på eget rom enda. Tenk - har ikke sovet en natt gjennom på 2 år og 2 uker nå
![]()