mkrago
Elsker forumet
Jeg har en liten gutt på 22 mnd som jeg frykter har sin 8 ørebetennelse, han hadde den første bare 8 uker gammel. Vi har gått jevnlig til ØNH og han foreslo operasjon på forrige time før sommeren, samtidig mente han at det var stor sannsynlighet for at ørene ville bli bedre i løpet av sommeren og gjøre operasjon unødvendig. 3 uker etterpå fikk guttungen ørebetennelse på nytt. Vi har time hos ØNH på torsdag og hva kan vi forvent i forbindelse med operasjon?
Hvor lang ventetid?
Hvor lenge borte fra barnehagen?
Mye smerter?
Hvor fort bedring?
Hvor lang tid tar operasjonen?
Kommer han hjem samme dag?
Kan noen berolige meg litt?
Jeg var ørebarn selv men fikk aldri dren, ble mye bedre etter at jeg fjernet mandler og polypper som 6 åring. Det er ikke snakk om fjerning av mandler til å begynne med. Det blir gjort senere hvis det viser seg å bli behov. Jeg er redd og hatet tanken på at han må opereres
Hvor lang ventetid?
Hvor lenge borte fra barnehagen?
Mye smerter?
Hvor fort bedring?
Hvor lang tid tar operasjonen?
Kommer han hjem samme dag?
Kan noen berolige meg litt?
Jeg var ørebarn selv men fikk aldri dren, ble mye bedre etter at jeg fjernet mandler og polypper som 6 åring. Det er ikke snakk om fjerning av mandler til å begynne med. Det blir gjort senere hvis det viser seg å bli behov. Jeg er redd og hatet tanken på at han må opereres