Fjerne oppkast fra bilsete.

Andre gang

Forelsket i forumet
Jepp, i dag ble poden syk når vi var ute og kjørte, med det resultatet at baksetet på bilen så ut som middagen han spise en times tid før. ans sete er forsåvidt greit, jeg har tatt av trekk osv og satt på vaskemaskinen, og vasket de faste delene med såpe og vann.

Men hva gjør jeg med bilsetet? Hvordan fjerne lukt (og helst alle spor) etter dette? Hvilken såpe anbefales osv? (Og ja, vi har kjøpt beskyttelsesteppe til setet for et år siden, men noen har glemt å feste det i bilen)

Hvilket bilsete har dere?

Vi har vasket trekket til BeSafe Izi Combi x3 et par ganger, i vaskemaskinen på ullvask 30 grader. Ble helt rent og fint og fritt for lukt. Vasket det to ganger på rad.

Ja, bilsetet til Daniel har jeg fått rent, problemet er at setet i bilen (baksetet) ikke kan tas av og kastes i maskinen ;)

Så det er selve bilens sete jeg må ha rent altså.

jeg tok ut baksete, kasta det og kjøpte skinninteriør ifra finn. samme søren hva jeg prøvde å vaske det med så lukta det spy og ble flekkete.

men hør med et firma i nærheten av der du bor som rengjør biler. kanskje dem kan rense det. for da får du vekk lukta og slipper flekker.

Back
Topp