Fjerne mandler...Noen med erfaring????

CeciliaB

Betatt av forumet
Gutten min på 3,5 år skal fjerne mandler om få dager...
Hvordan var dagene etter opersjon ?
Får de dra hjem samme dag eller ??
Han skal opereres på unn i Tromsø....noen med erfaring derfra ???

ååhh, gruer meg jeg....

har gjort det selv da, men vet ikke hvordan det er med barn.. måtte ligge på sykehuset til dagen etter hvertfall. var vondt.. spiste is husker jeg.. han kommer nok til å ha litt vondt etterpå, men han får jo smertestillende for det, som hjelper litt. ellers går det nok bra skal du se!!! lykke til [:)]

Har selv tatt det i voksen alder og det var sykt vondt. Tok det på en privat klinikk,så det var hjem etter 2 timer...

Har hørt det ikke er så ikke får barn,jo yngre jo lettere liksom..

Lykke til hvertfall....

hva er "best" å spise dagene etterpå ???
har hørt is og yougurt...Noe annet ?
Hvor mange dager før de klarer å spise normalt igjen ??

Snuppa skulle opereres forrige mandag, men ble syk... så satser på det blir operasjon så snart hun er frisk.
Vi ville på Unn Tromsø, men det var 1 års ventetid der...  Skal vi bytte???  [:-][;)]

Men, jeg er like nervøs som deg, gruer meg masse for tiden etterpå... Mi snuppa er VEEEEEEELDIG aktiv, så er så redd for blødninger etterpå....[:(]

Ønsker dere masse lykke til!!! [:)]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Snuppa skulle opereres forrige mandag, men ble syk... så satser på det blir operasjon så snart hun er frisk.
Vi ville på Unn Tromsø, men det var 1 års ventetid der...  Skal vi bytte???  [:-][;)]

Men, jeg er like nervøs som deg, gruer meg masse for tiden etterpå... Mi snuppa er VEEEEEEELDIG aktiv, så er så redd for blødninger etterpå....[:(]

Ønsker dere masse lykke til!!! [:)]

har stått på venteliste der siden i mai i år...
han har vært litt tett i noen dager og klagd på litt ondt i halsen, men ikke feber og ikke tegn til feber... så håper de tar han inn...
Gruer meg veldig til tiden etterpå....
og lillegutt som eelsker mat....

Ønsker dere åsså msse lykke til....[:)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: CeciliaB

hva er "best" å spise dagene etterpå ???
har hørt is og yougurt...Noe annet ?
Hvor mange dager før de klarer å spise normalt igjen ??

Jeg trodde ikke yoghurt var så veldig bra, for det er vel slimende, og de skal helst ikke hoste[:-]

Her var det første gutten min spiste kald pølse[8D] Vi gjorde alt vi kunne for å reise hjem ja[:-][8D]

Vet ikke jeg..har bare hørt fra andre...
skjønner dere godt, ikke no særlig å være på sykehus.
Er vell ondt å svelge ? Lettere med suppe +++ men har ikke peiling jeg...

Back
Topp