fjerne fliser over varmekabler?

proudmummy

Glad i forumet
ja, spm sier sitt[8D] har en mellomgang der 3-4stk fliser er begynnt å bli løse og vi vil fjerne alle (ca 4kwm). MEN, vi har varmekabler der...går det å hugge forsiktig på fugene for å løsne flisene, eller ryker varmekablene da? varmekablene er vel lagt under evt avrettingsmasse, så de ligger vel litt beskyttet...eller tar jeg heeeelt feil?

thænx om du svarer[:D]

Jeg kan garantere deg at du ikke får løs flisene ved å hugge ut fugene, det er ikke de som holder flisene på plass! Flisene er limt fast på undersiden. Foreslår at du tar kontakt med en sakkyndig slik at du får et korrekt svar om hvordan det bør gjøres, slik at du slipper å ødelegge noe. [;)]

ORIGINAL: MONSTERMAST

Jeg kan garantere deg at du ikke får løs flisene ved å hugge ut fugene, det er ikke de som holder flisene på plass! Flisene er limt fast på undersiden. Foreslår at du tar kontakt med en sakkyndig slik at du får et korrekt svar om hvordan det bør gjøres, slik at du slipper å ødelegge noe. [;)]

ja kunne tenke meg det.. men tenker siden det nå allerede er noen løse rundt omkring, kanskje resten sitter like dårlig[8D] jeg kan nesten garantere at det ikke er noen flislegger som har lagt disse for å si det slik hehe[;)] ja, det beste er vel å få noen til å se på jobben..

Back
Topp