Fjerne føflekk

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Er det trygt å fjerne føflekker selv om man er gravid? Og kan man bade i klorvann når man har fjernet en føflekk?
 
Skal ikke være no problem å fjerne en føflekk. Man blir jo bare bedøvd på stedet. Så d spørs kanksje hvor den er?
 
Hvor skal du fjerne?
De ville ikke fjerne min på magen, men det er mtp på strekk i arret, ville i blitt fint.
Men ja, man kan fjerne føflekk når man er gravid.
Klorvann ville jeg holdt meg unna til såret er grodd.
 
Den er på ryggen.. Jeg tenker mest på infeksjoner egentlig.. Om det er slik at visst man får en infeksjon i kroppen, so kan det vere skadelig?
 
ORIGINAL: Klarforbaby

Den er på ryggen.. Jeg tenker mest på infeksjoner egentlig.. Om det er slik at visst man får en infeksjon i kroppen, so kan det vere skadelig?


Tror ikke det er det værste egentlig. har du snakka med legen din?
De anbefaler jo ikke sollys og fukt på såret etter å ha fjernet føflekk, men det gror jo veldig fort da...
 
Kan ikke se for meg at det er skadelig å fjerne en føflekk på ryggen så tidlig i svangerskapet.. Har selv fjernet flere føflekker og det er jo ikke akkurat en omfattende greie å gjennomføre..
 
jeg fjernet en sist jeg var gravid, den satt på låret. Var en smal sak, men ville ikke badet i klor, ser bare for meg at det kommer til å svi sykt mye
 
Back
Topp