Fjerne føflekk, vondt?

gutt09jente11

Forumet er livet
Jeg er så pinglete av meg, og skal fjerne en føflekk i morgen. Under armen, en som stikker ut, kanskje 2-3 mm bred..

Er det vondt? :S Huden er jo så tynn under der.. Usj..

Skal tilbake på jobb etterpå, så håper det går fint og at det ikke blir for vondt :P

Hvordan skal du fjerne den da? :)
Å skjære vekk føflekker synes jeg er helt greit....men å fryse dem bort er ganske ubehagelig..

Jeg har skåret bort noen føflekker og det gjør ikke vondt.. jeg synes kanskje selve bedøvelsen de kjørte igjennom halve lilletåa mi gjorde litt vondt da jeg skulle fjerne en som satt litt vrient til der... men nei, du har ingenting å grue deg til altså.. :)

Jeg har fjernet 1. Da skar de en liten bit, og fjerna resten med laser. Var ikke vondt i det hele tatt. Litt ubehagelig med bedøvelsen først da:)

Jeg fjernet en i forrige uke, synes bedøvelsen var det verste. :)
Min var rett under ene brystet, så gjør vondt å strekke/bøye seg. Skal fjerne stingene på mandag.
Jeg reagere litt rart på bedøvelsen også, selv om det bare var lokalbedøvelse så ble jeg helt slått ut etterpå. Ble veldig svimmel og trett, så måtte sove da jeg var kommet hjem. Hadde ikke klart å dra på jobb.

Tror ikke det er så mange som reagerer slik da, så det går nok helt fint med deg. :D

Back
Topp