Fjerne bananflekker og avføringsflekker fra ull?

Gæmmis

Elsker forumet
Hvordan gjør dere det?

På forhånd takk for svar[:)]

Skylle tøyet i kaldt vann og så spraye på Vanish sin spray, og vaske de i vaskemaskinen som vanlig. Funker hver gang :)

Skylle i vann og spraye på vanish. Det er det eneste som virkelig funker!

Har prøvd med sånn gallesåpe fra clas ohlson men det nytter ikke det heller [&:]

Akkurat nå har jeg biotex-spray siden butikken var tom for vanish, men den er ikke like god, på langt nær! [:'(]

For ull som ikke kan vaskes i maskinen (slik som nøstebarn sitt), bruker eg flekkfjerningsåpen til Nøstebarn. Har ikke hatt problem med avføringsflekker ennå, men bananflekker og tomatsaus gikk ihvertfall bort.

ORIGINAL: Okaca

For ull som ikke kan vaskes i maskinen (slik som nøstebarn sitt), bruker eg flekkfjerningsåpen til Nøstebarn. Har ikke hatt problem med avføringsflekker ennå, men bananflekker og tomatsaus gikk ihvertfall bort.

Den har jeg også brukt, men er ikke videre imponert[8D] fikk ikke flekkene vekk[8D] var bæsje flekker forresten[;)]

Jeg pleier å bruke nylonvask i maskinene jeg vet det er flekker på. Har fått vekk gamle flekker med å legge det i en bøtte med lunkent vann og nylonvask over natten og bare tatt de rett fra bøtten og inn i maskinene dagen etter.

Back
Topp