Fjerne bakgrunn fra julekortbilde?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Kan noen hjelpe meg med å fjerne bakgrunnen fra dette julekortbildet? Har virkelig ikke snøring på hvordan man gjør det.. Vil ha helt hvit vanlig bakgrunn (som veggen bak..) [:D] Håper noen snille sjeler vil hjelpe meg [:)]

ORIGINAL: Mikke

Noe slikt? Bilde er litt lite da så vet ikke hvor fint det er å bruke det på et julekort... [8|]

Det var kjempe fint!! Vil gjerne ha det såpass stort så det kan brukes som julekort [:)]

ORIGINAL: Frk Belle

ORIGINAL: Mikke

Noe slikt? Bilde er litt lite da så vet ikke hvor fint det er å bruke det på et julekort... [8|]

Det var kjempe fint!! Vil gjerne ha det såpass stort så det kan brukes som julekort [:)]

..da må orginalfila di være stor!

blir litt uklart når det ikke e full størrelse på bilde,men gjorde ett forsøk [;)]

også lekte eg meg litt med dette [:D]

ORIGINAL: ¤@ngel224¤

blir litt uklart når det ikke e full størrelse på bilde,men gjorde ett forsøk [;)]

Åh, tusen takk så snill du er!! Likte det nederste kjempe godt [:D]

eg forstørret ikke noe bilde du har laget..dette redigerte eg selv..
skal man få skikkelig kvalitet så må man ha orginal størrelsen for å redigere det..

bra du likte det :) hvis du vil så kan du sende det i full størrelse til meg på mail så kan eg gjøre det på nytt og få bedre kvalitet :) send pm du hvis du vil[:D]

bra du likte det :) hvis du vil så kan du sende det i full størrelse til meg på mail så kan eg gjøre det på nytt og få bedre kvalitet :) send pm du hvis du vil[:D]

Så snill du er! Men det jeg la ut er originalbildet [:)]

Back
Topp