Fjerne arr etter kviser?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Nåken so har gjort da? Ka sort behandling prøvde dåke, å funka da?
Eg har nåken arr på hako mi, å et i panno. Da i panno e veldig synlig.
Har veldig lyst å få fjerna dei om da går an [:)]
Lure jo og litt på pris på sånt då [8D]

Kjenner ei som nettopp har gjort det på en laserklinikk, det var visst kjempevondt. Men er verdt det, for det har blitt helt fint nå.
Kosta 7000kr.

ORIGINAL: PinaColada

Kjenner ei som nettopp har gjort det på en laserklinikk, det var visst kjempevondt. Men er verdt det, for det har blitt helt fint nå.
Kosta 7000kr.

En må da lide for skjønnheten da [8D]

7000 kr asså, ja da e vel igrunn verdt da, eg har jo ikkje så mangen, men dei eg har plager meg en del [&o]
Veit du kor hu gjorde detta henne?

jeg vil gjøre det samme å har prata med klinikk haugesund som skal ha 5000 kr for jobben.
Da får en en bedøvelse sprøyte på det området hvor en skal fjerne arr åsså tar de det bort med co2 laser.
Da er en rød (ser brannskadet ut) en ukes tid.. så blir det helt fint. Det røde kan en sminke over...

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

jeg vil gjøre det samme å har prata med klinikk haugesund som skal ha 5000 kr for jobben.
Da får en en bedøvelse sprøyte på det området hvor en skal fjerne arr åsså tar de det bort med co2 laser.
Da er en rød (ser brannskadet ut) en ukes tid.. så blir det helt fint. Det røde kan en sminke over...

5000 i Haugesund!!
Da hørres jo supert ut! Haugesund e jo ein plass so e enkelt for meg å reisa te, anka litt på atte eg måtte te Bergen elle Stavanger eg [8D]
Nei då satsa me på haugesund [:D]

Back
Topp