Fjerdegangs og kjenner ikke liv, HJELP

MammaTilTreSnartFire

Flørter med forumet
Himmelbarn
Noen flergangsgravide som ikke har kjent spark ennå?
Jeg er 18 uker i morra med fjerdemann og kjenner ennå ikke spark :-/ lege ville ikke lete etter hjertelyden i uke 16 for det var for tidlig mente hun! Var på ul i uke 13+4 og da så alt fint ut, men jeg blir litt engstelig når jeg ikke kjenner liv og magen ikke har vokst noe særlig! Kjenner livmorkanten eller hva det heter, men den er på stedet hvil og kommer liksom ikke lengre opp eller noe!
Burde jeg ringe lege/sykhus eller kan jeg vente til tirsdag når jeg skal på OUL?

Kan jo godt hende du har morkaken foran. Det har jeg og jeg kjenner så og si ingenting. Er 19+1.
Hvis du ikke klarer å roe deg til tirsdag, så skader det ikke å ringe.

Så de på ul hvordan morkaken lå?

Jeg er også fjerdegangs og har tidligere kjent liv veldig tidlig. Denne gangen mener jeg at jeg kjente liv i uke 12-13, men så ble det stille i ukesvis. Nå er jeg 18+2 og har begynt å kjenne liv siste uken. Har morkaken foran. Har også veldig liten mage! Håper det beroliger deg litt.

Så de på ul hvordan morkaken lå?

Jeg er også fjerdegangs og har tidligere kjent liv veldig tidlig. Denne gangen mener jeg at jeg kjente liv i uke 12-13, men så ble det stille i ukesvis. Nå er jeg 18+2 og har begynt å kjenne liv siste uken. Har morkaken foran. Har også veldig liten mage! Håper det beroliger deg litt.

Nei han sjekka ikke det på ul, noe jeg syntes var litt rart, men tenkte ikke på det når jeg var der inne :-/ typisk meg å glemme det[emoji85] Hehe
Så det kan jo være den er forran da å derfor jeg ikke kjenner noe[emoji28] jeg får satse på at det er derfor å at lille har det bra å er frisk å rask[emoji4]
Ja ble litt beroliget nå[emoji4] så takk[emoji4][emoji4]

Noen flergangsgravide som ikke har kjent spark ennå?
Jeg er 18 uker i morra med fjerdemann og kjenner ennå ikke spark :-/ lege ville ikke lete etter hjertelyden i uke 16 for det var for tidlig mente hun! Var på ul i uke 13+4 og da så alt fint ut, men jeg blir litt engstelig når jeg ikke kjenner liv og magen ikke har vokst noe særlig! Kjenner livmorkanten eller hva det heter, men den er på stedet hvil og kommer liksom ikke lengre opp eller noe!
Burde jeg ringe lege/sykhus eller kan jeg vente til tirsdag når jeg skal på OUL?
Nr tre og kjente lite liv i uke 18.. Med nr to kjente jeg masse helt fra uke 13.. Visste seg at morkaken lå foran denne gangen .. Alt er nok bare velstand :)

Jeg er også uke 18 i morgen, og har først med sikkerhet kjent liv de siste to dagene. Har kjent liv tidligere både med nummer en og to, så har vært bekymra. Men tipper at morkaka ligger foran. Det gjorde den forøvrig sist også, men kjente liv tidligere enn denne gangen.

Visst du vet at du kommer til å bekymre deg hele helgen så hadde jeg ringt. Men klarer du å roe deg, så kanskje du kan vente til over helgen og be jordmor høre etter hjertelyd? Evt kjøpe deg en brukt doppler på Finn.no, og finne lyden selv.. tar som oftest kun en dag med posten om selger sender samme dag..

Er 18+6 og kjenner minimalt med liv. Er tredjegangs. Med 2.mann kjente jeg godt med liv utenpå i uke 18 og forventet det samme nå. Var på OUL i går og fikk bekreftet at morkaka ligger foran. :)

Her er jeg tredjegangs og med tvillinger, men likevel har det tatt lang tid før jeg kjente ordentlig med liv denne gangen. 18+2 idag, og kun kjent det mer nå de siste par dagene. Med nr 1 kjente jeg fra uke 12, med nr 2 fra uke 17. Kjente boblene uke 12 nå også, men så tok det altså flere uker før jeg kjente noe mer. Kjenner fortsatt ikke hver dag.

Tusen takk alle sammen, kjenner jeg ble mye roligere nå så tror nok jeg klarer å vente til OUL til tirsdag[emoji4]

17+6 fjerdegangs og kjenner ikke noe spesielt enda..[emoji170]kanskje bare en liten during innimellom...

18+4, lurer på om jeg kanskje kjente igår. Men ikke sikker...

Back
Topp