Fjerde barnesykdom?

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Finnes tusen tråder allerede men:p

Tror vi kanskje har denne tredagersfeberen nå.

Begynte tirsdag kveld med rundt 38 grader, så ble det mer feber på onsdag og det har fortsatt å svinge mellom nesten ikke feber og opp i 41, ganske ferdig i går fredag utover dagen.
Så i dag oppdaget jeg tilfeldigvis utslett på magen.
Formen har hele tiden vært ganske god, og han har nesten spist like mye som vanlig. Plaget når feberen gikk opp og ned, og sov mer urolig.

Har deres hatt det?
 
Mini hadde det når han hadde bursdag. Eller tror jeg da. Fikk først 38 I feber så gikk det til over 40. Og dagen etter feberen forsvant fikk han utslett. Han var i helt grei form, bare spiste litt mindre enn vanlig, og var litt slappere enn ellers. Men greit med alle sykdommene han er ferdig med.
 
Jeg er helt fascinert av sykdomsforløpet.

Har jo hørt om det men storesøsteren hadde ingen av barnesykdommene, ikke vannkopper engang:eek: hun var vel ikke syk de første to årene og så har hun hatt forkjølelse og omgangssyke opptil flere ganger:p
 
Vi har det også tror jeg, tenkte faktisk å lage en tråd på dette i går [emoji28] lurer av og til på om vi har samme baby! [emoji23] mini hadde feber fra natt til onsdag til natt til fredag. Feberfri på fredag. Merket ikke utslett før i går, men da kun i hodebunnen. Mannen har skifter og dusjet han de siste dagene og er vel ikke like oppmerksom. Jeg dusjet i dag og da så jeg antydning til et forsvinnende utslett i form av prikker. I hodebunnen var det mer røde områder, men han klødde veldig der i går. Spiser dårlig, får nesten ikke i han noe mat så er veldig takknemlig for at jeg ammer nå! :) han drikker mye vann da :)
 
Vi har det også tror jeg, tenkte faktisk å lage en tråd på dette i går [emoji28] lurer av og til på om vi har samme baby! [emoji23] mini hadde feber fra natt til onsdag til natt til fredag. Feberfri på fredag. Merket ikke utslett før i går, men da kun i hodebunnen. Mannen har skifter og dusjet han de siste dagene og er vel ikke like oppmerksom. Jeg dusjet i dag og da så jeg antydning til et forsvinnende utslett i form av prikker. I hodebunnen var det mer røde områder, men han klødde veldig der i går. Spiser dårlig, får nesten ikke i han noe mat så er veldig takknemlig for at jeg ammer nå! :) han drikker mye vann da :)
Hehe, så ikke denne før nå!:hilarious: ja det er mye likt av og til:p det var jo utrolig at de var syke helt på likt:hilarious: og friske igjen nå:):joyful: dvs etter utslettet kom har appetitten vært til og fra, mye pupp på menyen :woot:
 
Back
Topp