Fjerde barnesykdom?

Anitata

Gift med forumet
Noen unger som har fått den? Her har tuppa den nå, og det går ganske greit.
MYE sutring da, og oppmerksomhetsyk. Men ellers hadde hun 3 dager med feber og i går fikk hun utslett, og det er masse på mage og rygg, litt i ansiktet og lårene...
Håper det går snart over[:)]

Uff da, stakkar lille! Sikkert litt slitsomt for deg og da, har hun hatt det lenge eller? Og hvordan fant du ut at det var det? 

goo bedring [:)]

Takk![:)]
Hun fikk feber på søndagen og i går fikk hun utslett på magen og ryggen. Så jeg ringt til legen, og de sa det helt sikkert var den fjerde barnesykdommen. Men hvis ikke utslettet ga seg i mårra, måtte jeg ringe igjen.
Leste om det på nettet også, og alt stemte veldig bra.

Håper hun blir fort bra igjen da! Masse god bedring til søta! [:)]

Vi har den denne uka vi og! Begynte med feber natt til mandag og fikk utslett utpå dagen onsdag/torsdag. Går som du sier veldig greit. MYE sutring og mamma-dilting seff, som er slitsomt. Men men[:)] Så nå venter jeg bare på at storebror ska få den[8|]

ORIGINAL: Gertie

Vi har den denne uka vi og! Begynte med feber natt til mandag og fikk utslett utpå dagen onsdag/torsdag. Går som du sier veldig greit. MYE sutring og mamma-dilting seff, som er slitsomt. Men men[:)] Så nå venter jeg bare på at storebror ska få den[8|]

Ja høres ut som her det ja[:)] Like greit at storebror får den å da, ferdig med det[;)]
Men kjedlig mens det pågår...

ORIGINAL: Guro23

Håper hun blir fort bra igjen da! Masse god bedring til søta! [:)]

Tusen takk[;)]

-----

Last edited:
ORIGINAL: Anitata

ORIGINAL: Gertie

Ja høres ut som her det ja[:)] Like greit at storebror får den å da, ferdig med det[;)]
Men kjedlig mens det pågår...

Ja, syns det jeg og[:)] Hadde vært greit å bli ferdig med det, selv om det er kjedelig...

God bedring til jenta di!![:)]
Her er vi ferdig med den ja,og hun var egentlig i finfin form-til tross for feber på rundt 40 i 2 døgn...Så kom det masse røde prikker på nesten hele kroppen...

Ikke hatt den her i huset, men var på forelesning om den i dag på skolen. Der sa han legen som snakka at det dummeste med denne sykdommen ikke var sykdommen, men at foreldre tar med ungene til legen fordi de er bekymret (forståelig det), og så fatter ikke legen tegninga og tror ungen har en infeksjon den trenger antibiotika for. Og så får ungen penicillin, og får selvfølgelig utslettet etter tre dager. Og vips, så har ungen blitt diagnostisert med allergi for penicillin[8D]

Måtte bare dele det, for jeg syntes det var så festlig^^

Back
Topp