Fjelltopper med barn

Boblefrua

Forumet er livet
Dere som har besteget noen fjelltopper med små barn 1-7 år, vil dere fortelle om hvilke topper dere var på og hvordan det var?

Når jeg var liten (var vel maks 6 år siste gangen) så gikk vi Galdhøpiggen det ene året og Glittertind et annet år. Gikk sammen med storesøster, pappa og en kompis av pappa. Gikk kjempe bra og var utrolig gøy.

Følg TrisTrans saga - the adventures på Facebook. De er vel bereist på topper :)
Takk for link, men de er nok i en helt annen liga enn oss:p

Når jeg var liten (var vel maks 6 år siste gangen) så gikk vi Galdhøpiggen det ene året og Glittertind et annet år. Gikk sammen med storesøster, pappa og en kompis av pappa. Gikk kjempe bra og var utrolig gøy.
Kan du huske hvor lang tid dere brukte?

Vi ønsker neste sommer og bestige de flotte toppene her i landet. Men vi må starte i det små og øve oss:D

Kan du huske hvor lang tid dere brukte?

Vi ønsker neste sommer og bestige de flotte toppene her i landet. Men vi må starte i det små og øve oss:D

Husker ikke, men jeg husker at jeg var utrolig stolt fordi jeg fikk bære serviset vi hadde med oss i den rosa Ole Brum barnehage sekken min. Vi hadde aldri gått en så lang tur før men gikk utrolig bra. Vi storkoste oss og tok det å vårt tempo.

Går man fra Juvasshytta er Galdhøpiggen overkommelig for en sprek 6-åring :) Litt mer usikker på Glittertind. En fordel at barnet er turvandt uansett :) Ellers er det jo mange fine topper i Jotunheimen, man trenger jo ikke over 2000 meter :)

Back
Topp