Fjellrevensekk??

BarnIMage

Glad i forumet
Noen som har sånn sekk?
Jeg syns den var litt kul, å tenkte kanskje å kjøpe en sånn å ha til barnehagesekk, eller blir det litt harry?? hehe [8D]

Hehe. Jeg har en sånn, men den er nok ca 20 år gammel (og grønn i fargen:-) liker den veldig godt jeg[:D]

De er kjempefine syns jeg [:)]

De er kjempefine også er det inkludert sitteunderlag i de [:)] Vi har en sånn... super til småtasser i bhg!

Digger de!! Hadde en i lilla og svart før, men den forsvant på et vors tror jeg... Lyst å kjøpe en til, til meg selv da... Kunne godt å kjøpt slik til Iver, men han har fått en Bergans sekk han, så trenger ikke en ny[:)]

Synes de er veldig bra [:D]
Mye lettere enn Bergans sin.

ORIGINAL: Bolla85

Jeg syns den var kul, men ser for meg at den ikke er den mest behagelige å ha på, og det tenker jeg at er viktig etterhvert som de skal bære selv. Derfor vi ønska oss bergans til navnefesten siden den virker veldig behagelig å gå med. Spesielt pga hoftebeltet.

Ja, bergans sine sekker er kjempe gode! Største jenta her i huset har to, en rosa prinsesse barnehagesekk! [:D]

Hoftebelter på babysekker? Skal de virkelig bære noe som er SÅ tungt at de trenger det?
Jeg har ikke tenkt så lang som sekk til barnehagen enda, men regnet ikke med at de skulle bære noe mer enn kanskje matpakke og en vannflaske dersom de skal på tur. Innen de skal på langtur tipper jeg snuppa må ha en sekk som er laget for større kropp uansett.

Back
Topp