Fjellet, fjæra eller byen?

Papillon

Elsker forumet
Hva er din ultimate påske? Jeg vokste opp med fjellhytte og skiturer i påska, så det er omtrent et "must" for meg. Likevel setter jeg utrolig pris på å kunne besøke svigerforeldrene mine, som bor ved kysten, også. Det er veldig praktisk å være flere voksne når man har tre tette barn, for fjellturer er ikke mye ferie for oss foreldre akkurat nå. 

Fjellet, byen eller fjæra?

Jeg vil på fjellet og så til kysten :)
Vi pleide å låne min onkels hytte i vinterferien da jeg var lita, (de brukte den selv i påska), så er fra da jeg har hyttenostalgien ;) Nå har jeg jo ikke vinterferie lenger og vil gjerne en tur til fjels i påska, men har jo ikke egen hytte så ikke alltid det lar seg gjøre. I år ble det tur hjem til mamma og pappa, ble for mye forkjølelse for hytteturen som egentlig var planen, skulle vært siste turen før onkel selger hytta :/ Onsdag reiser vi videre til mine svigerforeldre som bor ved kysten (fjorden) og det er deilig med vårstemninga som ofte er der :)
Synes fjellet med vinter først og så kysten med vår etterpå er perfekt, nå er det vist snø både her og der så får vi se om det blir noe vårstemning før påska er ferdig ;)

Back
Topp