Fjell-bilder. :) maaange bilder.. he-he..

Windy

Forumet er livet
IKKE QOUTE Bildene :)

Som noen vet, så rett og slett ELSKER jeg fjellet!!

Fjellet er mitt fristed.. for jeg finner min sjelero.. hvor jeg klarer for ens tund å legge fra meg negative ting...  hvor jeg hører hjemme. :)  

Jeg har gått i Rondane på skikkelig fjelltur (flere dager), og jeg savner å kunne gå sånn i fjellet!!

Er i fjell-humør nå..  gleder meg sinnsykt til den dagen jeg er i form til å gå på lang-fjell-tur igjen.. hytte-til-hytte..

Gleder meg til å føle friheten.. :)   

Så imellomtiden vil jeg dele noen fjellbilder med dere. :)  Fra våre små og litt større fjellturer. :D

September 2006

Juli 2007

også juli 2007..  he-he.. familibilde med motvillig datter.. ;)

enda en tur sommer 2007

September 2007.
Tur til en topp på 1800 meter..  jeg hadde bronkitt, og slet innmari.. Manglet bare 150 høydemetere til toppen, men det var bratt og tøft.. jeg kom meg ikke lenger..  skikkkelig nedtur!!  Slitsom og forferdelig tur hjem igjen.. var på tur i 9 timer den dagen..
Men før det  så var det fantastisk flott!!  Og jeg synes fortsatt at turen var fin og er glad for at jeg gikk det jeg kunne. :)
Her setter jeg på et juksesmil, mens tårene egentlig renner bak solbrillene..  Ved turen's høyeste punkt for min del..

Oktober 2007. Herlig familiehelg på fjellet. :)

Helgetur med to gode veninner, grilltur på fjellet i snøvær.. he-he.. som vi koste oss!! :)

Juli 2008, Topptur med familien. :)  her har vi en liten rast halveis opp.

Høstferie 2008

Tørst etter en tur i fjelelt. :)

Sommer 2009
På toppen bak Kalhovd Turisthytte. :)

Augudt 2009.  Tur til Iungsdalen Turisthytte sammen ei god veninne. :)
Vi koser oss på en topp, mediterer litt og bare nyter å være på fjellet. :)

Sommerferien 2010
Endelig på fjellet igjen etter laaang tid uten fjell.. he-he..
Vilde Anie sin første "fjell-tur" gikk til Tuva turisthytte på Hardanger.

Kosa oss inne litt, og etterpå gikk jeg og Solskinn en tur oppover i liene, mens pappaen trilla utenfor hytta.  deeeeiiiliig!! :)

Endelig ordentlig fjelltur igjen! :)
Høstferien 2010. :)

:D :D 

Du er bare den lekre fjellgeiten da

For en fin familie du har

Så flink du er med å ta med barna dine ut på tur[:D]

Kom til Bergen du, så kan vi bestige di syv fjell sammen[:D][:D][:D]

Så mange nydelige bilder!
Du er så vakker, Windy! Håper jeg en dag får treffe deg!
Jeg misunner deg sånn den vakre naturen du har å boltre deg i!

Også de nydelige familiebildene, da!

Masse fiiine bilder!
Du er en flott dame Windy!!
og så fin familie du har!!!
OG SÅ SPORTY DERE ER!!!!

ORIGINAL: Babyline86

Du er bare den lekre fjellgeiten da

For en fin familie du har

Så flink du er med å ta med barna dine ut på tur[:D]

Kom til Bergen du, så kan vi bestige di syv fjell sammen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nitapus

Masse fiiine bilder!
Du er en flott dame Windy!!
og så fin familie du har!!!
OG SÅ SPORTY DERE ER!!!!

Må få signere denne [:)]

Oi, så fine bilder da! Så søt familie[:D]

Ser kjempegøy ut, så flinke dere er som er på tur så ofte!

ORIGINAL: GravideMeg

Så mange nydelige bilder!
Du er så vakker, Windy! Håper jeg en dag får treffe deg!
Jeg misunner deg sånn den vakre naturen du har å boltre deg i!

Også de nydelige familiebildene, da!
'
mååå bare signere her [:)]

åååååhhh.... det så jo såå digg ut dah.....
deilig å være ute i naturen å meditere litt og legge fra seg alt av bekymringer og negativitet for en liten stund.
Det gir så god energi til kropp og sjel.

Og snasne bilder frøken. du er jo kjempevakker. Både utvendig og innvendig. Ikke glem det..

åå.. dere daa....  [:)]    :)     Blir jo helt flau og rørt jeg..   [:)]

De aller fleste bildene her er fra Ål i Hallingdal, der vi har hytta vår.  Elsker området rundt Ål, er såå fantastisk mange flotte steder å være ute i naturen der. :)
Jeg kunne virkelig tenkt meg å bodd der. :)

Vi er egentlig ikke så flinke til å være på tur..  men er vi på hytta, SÅ er vi på tur..gjerne flere turer iløpet av tiden vi er der.   Har hatt mange fine turer sammen. :)
  Kunne gått MYE mer turer her hjemme..  men har blitt lite av det de siste årene..  satser på mer frilufts-liv nå når våren kommer. :)   Vi er mer frilufts-mennesker på våren/sommeren/høsten enn vinteren..  ;)

Babyline: jaaaa   DET har jeg veldig lyst til!!  :) :)    Det var en skikkelig motivasjons-faktor. :D

dytt..  vil bare vise frem litt til.:)

så koselig da:D
flinke dere er!!

FLOTTE flinke du! :)))))
Ser helt herlig ut da! :)

by the way, jeg vil også på de syv fjell med deg :)

7-fjellsturen arrangeres årlig av Bergen Turlag i Bergen. Den ble første gang arrangert i 1948. En kortere variant, 4-fjellsturen, arrangeres samtidig.
Turen går over Bergens syv byfjell:

Forberedelsene til 7-fjellsturen 2011 er i gang. Datoen for årets store folkevandring over de syv fjell er søndag 29. mai. Startkort blir lagt ut for salg på www.7-fjellsturen.no fra og med mars 2011.
Det er stor pågang for tiden omkring årets 7-fjellstur. Datoen er søndag 29. mai og startkortene vil bli lagt ut for salg tidlig i mars 2011. Vi ber alle interesserte videreformidle informasjonen om vårt nyhetsbrev for å sikre seg informasjonen så tidlig som mulig.

Back
Topp