IKKE QOUTE Bildene :)
Som noen vet, så rett og slett ELSKER jeg fjellet!!
Fjellet er mitt fristed.. for jeg finner min sjelero.. hvor jeg klarer for ens tund å legge fra meg negative ting... hvor jeg hører hjemme. :)
Jeg har gått i Rondane på skikkelig fjelltur (flere dager), og jeg savner å kunne gå sånn i fjellet!!
Er i fjell-humør nå.. gleder meg sinnsykt til den dagen jeg er i form til å gå på lang-fjell-tur igjen.. hytte-til-hytte..
Gleder meg til å føle friheten.. :)
Så imellomtiden vil jeg dele noen fjellbilder med dere. :) Fra våre små og litt større fjellturer. :D
September 2006

Juli 2007

også juli 2007.. he-he.. familibilde med motvillig datter.. ;)

enda en tur sommer 2007

September 2007.
Tur til en topp på 1800 meter.. jeg hadde bronkitt, og slet innmari.. Manglet bare 150 høydemetere til toppen, men det var bratt og tøft.. jeg kom meg ikke lenger.. skikkkelig nedtur!! Slitsom og forferdelig tur hjem igjen.. var på tur i 9 timer den dagen..
Men før det så var det fantastisk flott!! Og jeg synes fortsatt at turen var fin og er glad for at jeg gikk det jeg kunne. :)
Her setter jeg på et juksesmil, mens tårene egentlig renner bak solbrillene.. Ved turen's høyeste punkt for min del..

Oktober 2007. Herlig familiehelg på fjellet. :)

Helgetur med to gode veninner, grilltur på fjellet i snøvær.. he-he.. som vi koste oss!! :)

Juli 2008, Topptur med familien. :) her har vi en liten rast halveis opp.

Høstferie 2008

Tørst etter en tur i fjelelt. :)

Sommer 2009
På toppen bak Kalhovd Turisthytte. :)

Augudt 2009. Tur til Iungsdalen Turisthytte sammen ei god veninne. :)
Vi koser oss på en topp, mediterer litt og bare nyter å være på fjellet. :)

Sommerferien 2010
Endelig på fjellet igjen etter laaang tid uten fjell.. he-he..
Vilde Anie sin første "fjell-tur" gikk til Tuva turisthytte på Hardanger.

Kosa oss inne litt, og etterpå gikk jeg og Solskinn en tur oppover i liene, mens pappaen trilla utenfor hytta. deeeeiiiliig!! :)

Endelig ordentlig fjelltur igjen! :)
Høstferien 2010. :)

:D :D
Som noen vet, så rett og slett ELSKER jeg fjellet!!
Fjellet er mitt fristed.. for jeg finner min sjelero.. hvor jeg klarer for ens tund å legge fra meg negative ting... hvor jeg hører hjemme. :)
Jeg har gått i Rondane på skikkelig fjelltur (flere dager), og jeg savner å kunne gå sånn i fjellet!!
Er i fjell-humør nå.. gleder meg sinnsykt til den dagen jeg er i form til å gå på lang-fjell-tur igjen.. hytte-til-hytte..
Gleder meg til å føle friheten.. :)
Så imellomtiden vil jeg dele noen fjellbilder med dere. :) Fra våre små og litt større fjellturer. :D
September 2006

Juli 2007

også juli 2007.. he-he.. familibilde med motvillig datter.. ;)

enda en tur sommer 2007

September 2007.
Tur til en topp på 1800 meter.. jeg hadde bronkitt, og slet innmari.. Manglet bare 150 høydemetere til toppen, men det var bratt og tøft.. jeg kom meg ikke lenger.. skikkkelig nedtur!! Slitsom og forferdelig tur hjem igjen.. var på tur i 9 timer den dagen..
Men før det så var det fantastisk flott!! Og jeg synes fortsatt at turen var fin og er glad for at jeg gikk det jeg kunne. :)
Her setter jeg på et juksesmil, mens tårene egentlig renner bak solbrillene.. Ved turen's høyeste punkt for min del..

Oktober 2007. Herlig familiehelg på fjellet. :)

Helgetur med to gode veninner, grilltur på fjellet i snøvær.. he-he.. som vi koste oss!! :)

Juli 2008, Topptur med familien. :) her har vi en liten rast halveis opp.

Høstferie 2008

Tørst etter en tur i fjelelt. :)

Sommer 2009
På toppen bak Kalhovd Turisthytte. :)

Augudt 2009. Tur til Iungsdalen Turisthytte sammen ei god veninne. :)
Vi koser oss på en topp, mediterer litt og bare nyter å være på fjellet. :)

Sommerferien 2010
Endelig på fjellet igjen etter laaang tid uten fjell.. he-he..
Vilde Anie sin første "fjell-tur" gikk til Tuva turisthytte på Hardanger.

Kosa oss inne litt, og etterpå gikk jeg og Solskinn en tur oppover i liene, mens pappaen trilla utenfor hytta. deeeeiiiliig!! :)

Endelig ordentlig fjelltur igjen! :)
Høstferien 2010. :)

:D :D