Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MOrroTja kanskje etterhvert?
MOrro
Det tenkte jeg en gang også Det er veldig fin motivasjon og man lærer så utrolig mye nytt om seg selvForeløpig har jeg så mange kg å ta av, men den dagen jeg har fått det meste av vekten av så tenkte jeg det kunne være spennende
Det tenkte jeg en gang også Det er veldig fin motivasjon og man lærer så utrolig mye nytt om seg selv
Det kommer du til å klareGi meg 15 kg til så er vi der! Haha!
Det kommer du til å klare
Hvordan spiser du? Her har jeg gått ned over 4 kg bare på 3-4 uker ved å kutte kraftig ned på karbohydraterMen det tar så himla lang tid! Litt over 4 kg ned siden 20 november bare!
Hvordan spiser du? Her har jeg gått ned over 4 kg bare på 3-4 uker ved å kutte kraftig ned på karbohydrater
Aha. Kanskje du får noen tips her :Spiser mye salat, kylling og egg. Spiser veldig lite karbohydrater egentlig blir litt pasta til middag av og til og veldig sjelden brød. Noen ganger tacolefser... gjør alt "riktig", det bare går seint
Aha. Kanskje du får noen tips her :
http://fitnessbloggen.no/derfor-gar-du-ikke-ned-i-vekt-pa-kaloriunderskudd/
Ikke sant.. Og folk er jo forskjellige. Min kropp tåler virkelig ikke karbohydrater. Men om jeg passer på å spise mye sunt fett så raser jeg nedArtig lesning jeg smører meg med en god dose tålmodighet det går jo tross alt nedover!